Paras hetki salilla?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kun treenin ensimmäiset liikkeet menee hyvin. Sillon tulee hyvä fiilis, ku luulee olevansa voimissaan ja tietää, et loputki liikkeet menee luultavasti hyvin.

jääkylmää palkkaria saunassa treenin jälkeen

Jep, tämähän se. Tänään juuri tuli väännettyä helvetinmoinen jalkatreeni, työsarjoja tuli jotain 30. Siinä sitten saunassa löylyä ja palkkaria naamaan, on se hyvä fiilis.

se on parasta, kun on saanut tehtyä kovan sarjan , sarjan alussa koulukaverit spawnaa viereen tyhjästä ja kun sarja on tehty niin ne vaan näyttävät hämmästyneiltä ja sanovat kovaksi tyypiksi ja että nostaa paljon enemmän rautaa kuin muut täällä olevat ikäisesi..

Tai sitten kun juo palkkaria ja ajattelee, että ei se niin perseestä ollu, meni paremmin kuin viimeksi.

Kun reeni on pulkassa niin tietää, että pääsee venyttelemään jäähyttelyiden jälkeen ja venyttely on mun taivas.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yks hyvä hetki on ainaki se et huomaa saavansa enemmä toistoi :P . Ja se et, sarja on onnistunu täydellisesti ja vähä plussaaki.

Joo kyllä se on se treenin jälkeinen fiilis kun ensin istahtaa pukkarissa hetkeks alas, palkkari naamaan ja sitten saunaan :rock: ja himassa kunnon ateria ja ei muuta ku loppuillaks sohvalle :)

Ennätykset tottakai, ja kun huomaa pystyvänsä yhtäkkiä johonkin mitä ei osaa kuin 1% väestöstä :worship: Pitkän treenin jälkeen kun on nälkä on paras fiilis kun juo palautusjuoman ja vetää ruokaa naamaan :kuola:

Hmm... Mietin jonku aikaa ja keksin tämmöset jutut, molemmat on "parhaita hetkiä" varmaan suurelta osalta siitäkin syystä että niitä on tosi harvoin:

1. Sillon (ehkä noin kaks kertaa vuodessa) ku joku sanoo tosissaan jonku kokoon TAI treenityyliin liittyvän kohteliaisuuden, eli kun joku on (omasta mielestään) huomannu että oon selkeesti kasvanu jossain tietyssä ajassa tai että teen liikkeet hyvällä tekniikalla tai että liikevalikoima on hyvä. Jos taas joskus joku väittää että mulla on joskus jossain liikkeessä melko isot painot, se ei tunnu läheskään niin hyvältä.

2. Sillon (ehkä 3-4 kertaa vuodessa) ku joku kysyy multa neuvoa joko jonkun liikkeen tekniikkaan tai treenijakoon tai liikevalikoimaan, tai sitte johonki ravintoasiaan. Tuntuu hyvältä ku joku keksii että just MÄÄ oon se joku jolta kannattaa kysyä semmosia.

...Seeeeemmoset itserakkaan podarin parhaat hetket. =¤

Ehkä se kun ottaa ekan sarjan ja huomaa että tänää sujuu ihan hyvin treeni. Vastaavasti paskin hetki on se kun ottaa ekan sarjan huomaa että ei vittu ei tästä tuu mitään. Tekee mieli lähteä suoraan himaan:curs:. Myös hyvän treenin jälkeen on ok fiilis kun painelee appelsiinit kainalossa pari kiloa isompana himaan:D

Suositut

Back
Ylös Bottom