wnha
Banned
Nyt olisi pienimuotoinen kerrostaloasunnon (keittiö)remppa edessä ja ajattelin akkuporakoneen ostaa lähinnä tuota remppaa varten. Eli jos laite kestää remontin ajan (viikon) olen tyytyväinen. Tarkoitus ei kuitenkaan ole lyödä poraa kuitenkaan rempan päätteeksi roskiin, koska niille aina käyttöä löytyy (eli noin kerran vuodessa lähinnä huonekalujen kasaamisessa yms. kodin pikkutöissä). Kuten ymmärtää saattaa kovin suurta rahaa en ole poraan uhraamassa ja vaihtoehtoina ovatkin:
- biteman 12 V akulla 24,90 €
- tarjoustalosta TechPower kahdella 14,4 V akulla = 34,90 €
Tarjoustalon vehkeessä houkuttelisi "teho" ja kaksi akkua. Kun taas bilteman vehkeisiin olen ollut tähän asti ihan tyytyväinen ja tuo pora sai Rakentaja TM testissä muistaakseni 4 tähteä.
Onko aivan sama kumman ostaa? Onko spekulointi aivan turhaa, haenko sen kumpi sijaitsee lähempänä?
Niin ja nyt on aivan turha ehdottaa makitoja, Hiltejä ja kumppaneita. Sellaista en tällä minun käytöllä ole ostamassa paitsi, jos joku haluaa tuohon 35 euron hintaan omastaan luopua.
- biteman 12 V akulla 24,90 €
- tarjoustalosta TechPower kahdella 14,4 V akulla = 34,90 €
Tarjoustalon vehkeessä houkuttelisi "teho" ja kaksi akkua. Kun taas bilteman vehkeisiin olen ollut tähän asti ihan tyytyväinen ja tuo pora sai Rakentaja TM testissä muistaakseni 4 tähteä.
Onko aivan sama kumman ostaa? Onko spekulointi aivan turhaa, haenko sen kumpi sijaitsee lähempänä?
Niin ja nyt on aivan turha ehdottaa makitoja, Hiltejä ja kumppaneita. Sellaista en tällä minun käytöllä ole ostamassa paitsi, jos joku haluaa tuohon 35 euron hintaan omastaan luopua.