Pankkilakko

Laina-asioissa pankin tädeillä asioiminen on aivan turhaaQUOTE]

Vaan eipä aina ole. Ainakin jos lainaa hakee Nordeasta verkkopankin kautta (esim.10te joustoluottoa), niin ei saa. Tiskillä pankin tädiltä taas saa kyseisen lainan, vaikka lopullinen myöntämispäätös tulee aivan samasta paikasta samoilla tiedoilla. Tästä keskustelin Nordeassa ja kukaan ei osannut sanoa syytä ja olivat huuli pyöreänä. Jos et saa Nordeasta lainaa, niin saat Nordeasta lainaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta useat yritykset tekevät voittoa kuitenkin samanverran kuin edellisvuonna. Elikä leikkaukset eivät ole vaikuttaneet tulokseen muuta kuin yrityksille positiivisessa mielessä. Syytäkin lakkoilla.


"Jesh, sain potkut että työpaikkani pääsi 2 miljardin voittoihin taas"

Tuo on mielestäni hassua, ei lakkoilu. :)

edit. niin siis taitavat pankitkin siis tehdä voittoa tänä vuonna

No jos tuo palkankorotus perustellaan voitoilla, niin ollaako valmiita vetään nimi sellaseen paperiin, että tulee palkan ALENNUS kun työantaja tekee tappiota? Tuskin!

Katotaan vaan niin seuraavana lakossa on joku kuntapuolen porukka.
 
No jos tuo palkankorotus perustellaan voitoilla, niin ollaako valmiita vetään nimi sellaseen paperiin, että tulee palkan ALENNUS kun työantaja tekee tappiota? Tuskin!

Katotaan vaan niin seuraavana lakossa on joku kuntapuolen porukka.


Toi on kyllä totta tuokin.

Nyt kun alkaa oikein noinpäin ajattelemaan, niin itse en ainakaan laittaisi nimeäni tommosiin papereihin. Parempi se olisi pitää pienempi ja varmempi palkka.
 
Toi on kyllä totta tuokin.

Nyt kun alkaa oikein noinpäin ajattelemaan, niin itse en ainakaan laittaisi nimeäni tommosiin papereihin. Parempi se olisi pitää pienempi ja varmempi palkka.

Pitäs olla joku tulospalkkaus myös työntekijöillä. Eli hyvänä tulosvuotena joku tietty prosentti jaettais bonuksena työntekijöille. Sitten ei bonuksia heru jos tietty taso tai tavoite ei täyty. Tuo ois reilua kaikille. Tappioaikana sitten lomautetaan ja irtisanotaan jos on tarvetta. Myöski pitäisi kannustaa vaihtamaan lomarahoja vapaaseen. Moni olisi tuohon valmis.
 
Mulla näkyi kyllä palkka Sampo pankin tilillä heti aamulla, mutta tämänpäiväiset suoraveloitukset eivät ole vieläkään lähteneet. Yllättävää, että on noin päin. Ei siis ole vielä ainakaan lakko vaikuttanut omaan elämään.
 
- Pankkiala on muuttunut aika dramaattisesti ja nykyään perus pankkineidiltäkin vaaditaan TODELLA
laajaa osaamista. Pankkivirkailijan täytyy nykyään olla myyjä, sijoitusasiantuntija, vakuutusasiantuntija ja asiakaspalvelija, sen lisäksi että pankin tuotteet ja rahoitusalan tietämys on hanskassa.
Ihan mielenkiinnosta, olenko ainoa jonka kohdalle on osunut pankintädeistä ja -sedistä enemmän tämän "tässois tämmönen meidän rahoitus/laina/vakuutusesite ja sit netistä voi lukee" - tason asiantuntijoita?

Eipä sillä, eipä nuo hääppösiltä liksoilta kuulosta.
 
Ihan mielenkiinnosta, olenko ainoa jonka kohdalle on osunut pankintädeistä ja -sedistä enemmän tämän "tässois tämmönen meidän rahoitus/laina/vakuutusesite ja sit netistä voi lukee" - tason asiantuntijoita?

Eipä sillä, eipä nuo hääppösiltä liksoilta kuulosta.

Isokin konttori?

Ei ihme jos isossa konttoreissa toimisikin noin, että ensin joutuu jollekin tyypille joka karsii pahimmat tyhjäntoimittajat pois. Ilmeisesti joissain paikoissa joutuu aina varaamaan ajan jos on mitään erikoisempaa asiaa.
 
No nyt näky ekan kerran mun arjessa tää lakko:

Nordean Verkkopankki sanoi:
Posti

Verkkopankin posti on suljettu toistaiseksi työtaistelutoimien takia. Verkkopankki, maksuautomaatit sekä Otto.-automaatit toimivat normaalisti. Lisätietoja löytyy verkkosivuiltamme nordea.fi. Jos korttisi on kadonnut, voit soittaa numeroon 020 333.

Piti siis pistää pankkiin postia, mutta eipä näköjään onnistu. No ei tähän maailma kaadu.
 
En teidä johtuuko lakosta vai jostain muusta, mutta rahastosäästämisen tietoja en pääse katsomaan, ilmoittaa jotain häiriötä sivuilla.
 
Kenelläkään ollut ongelmia Tapiolan tai Nordean Visa Electroneilla kaupoissa? Huomenna tarkoitus maksaa melkoisen isoja ostoksia kaupungilla, joten olisi toivottavaa että pelittäisi.

Muutoin tarvitsee kytkeä romanitutka päälle automaatilta tulon jälkeen.
 
Visa Electron = sippivisa. En harrasta moisia, enkä kyllä käytä ns. oikeetakaan Visaa. Kovasti rakentavia ja vixuja vastauksia nettipalstoilla harrastan lähes aina. :D

Mutta oikeesti, kai tässä pitää ainakin pari hunttia käteistä varulta nostaa, niin pärjää ainakin tammikuun 2010 (meinasin typottaa 3010 :D ) puoleen väliin tarvittaessa ilman muovia tai nettipankkia.
 
Kenelläkään ollut ongelmia Tapiolan tai Nordean Visa Electroneilla kaupoissa? Huomenna tarkoitus maksaa melkoisen isoja ostoksia kaupungilla, joten olisi toivottavaa että pelittäisi.
.

Aina voit varautua visa electron ongelmiin. Kortti on todelta syvältä. Ja nyt kun lakko meneillään + paljon porukkaa ostoksilla niin sitä varmemmin ongelmia.

Eipä ole lakko tuntunut mitenkään.... ja äitipuolikin tyytyväinen kun sai lomaa...
 
Mä oon varmaan poikkeus, mutta mun electroni on aina toiminut hienosti. Pääasiassa käytän sitä päivittäin kaikessa, luottorkottia enemmän sitten ulkomaan reissuilla ja ulkomailta jotain tilatessa.
 
Niin, moni pitää Electronia jostain syystä köyhien korttina. En ole köyhä, saisin normaalinkin visan. Mutta pidän siitä, että en voi kuluttaa enempää mihin on varaa ja en tarvitse luottoa muutenkaan. Huono puoli tosiaan ettei vieläkään pelitä. Eikös jatkossakin tuo tekniikka tuohon suuntaan ole menossa, hieman huolestuttavaa ettei sitä ole saatu 10 vuodessa vielä pelittämään.
 
Niin, moni pitää Electronia jostain syystä köyhien korttina. En ole köyhä, saisin normaalinkin visan. Mutta pidän siitä, että en voi kuluttaa enempää mihin on varaa ja en tarvitse luottoa muutenkaan. Huono puoli tosiaan ettei vieläkään pelitä. Eikös jatkossakin tuo tekniikka tuohon suuntaan ole menossa, hieman huolestuttavaa ettei sitä ole saatu 10 vuodessa vielä pelittämään.

No mistäs repäset tietoliikenneyhteydet jossa ei ole ikinä mitään katkoja? Niin, et mistään, joten ei tuo tule ihan heti pelittämäänkään.

Itse en pidä tota köyhien korttina, mutta muuten täysin turhana. Jos ei todella tiedä mitä on kortilla ostanut, voi käyttää vaikka käteistä. :jahas:

Itse en viittis ainakaan pelata tuollaisen kanssa kun normi pankkikortilla ostellessa ne rahat lähtee tililtä kuitenkin parissa päivässä. Vai käyttekö jokapäivä kyttäämässä paljonko tilillä on rahaa? Eikö tuon nyt suurinpiirtein tiedä muutenkin... Vai mikä se pointti tossa elektronissa on? Se ettei ylitä tiliään vai? Ei se kortti kerro yhtään mitään siitä onko tilillä rahaa vai ei, pakko se on käydä kattomassa kuitenkin.

Turha vekotin mun mielestä. Mutta mielipide onkin kuiten persereikä, jokaisella on sellainen. :david:
 
Eipä taida normi pankkikortteja edes saada?

Mulla on nordealta pelkkä pankkikortti ja olin siinä uskossa että se jää kokonaan pois, mutta jokin aikaa sitten tuli taas uusi kortti kun edellinen oli vanhenemassa. Eli ilmeisesti vanhoilta asiakkailta ei oteta noita pois...
Sampo pankilta otin debit masterin ja erillisen visan.
 
Ihan mielenkiinnosta, olenko ainoa jonka kohdalle on osunut pankintädeistä ja -sedistä enemmän tämän "tässois tämmönen meidän rahoitus/laina/vakuutusesite ja sit netistä voi lukee" - tason asiantuntijoita?

Eipä sillä, eipä nuo hääppösiltä liksoilta kuulosta.

Et ole ainoa. Niinä harvoina kertoina kun pankin tätien kanssa joutuu juttelemaan, niin eipä heillä järin syvällistä tietoa asioista ole. Työn vaativuus ei juuri kaupan kassasta eroa.
 
Back
Ylös Bottom