Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime kerralla ainakin oli tiivistetty yhteen päivään. Päästiin muistaakseni joskus ~17 aikoihin lähtemään.. Näin ollut käsittääkseni jo monta kertaa. Kantsii kysyä hotellilta, mihin asti voivat varata huonetta. Ottaa kamat jo matkaan ja soittaa sitten iltapv jos nyt jostain syystä venähtäisikin toiselle päivälle mitä kyllä epäilen..
Moro, kyselisin sitä että pitääkö olla TÄYSIN terve terveystarkastusten läpäisemiseksi?
Mulle todettiin narkolepsiaa, mutta oireet on todella lieviä, en nukahtele kävellessä enkä istuessa, nukahdan vain todella nopeasti jos menen esim sohvalle makaamaan, nukahdan autoon suhteellisen helposti, mutta pysyn kyllä hereillä jos pitää johonkin oikeasti keskittyä/olla valmiina, eli pystyn periaatteessa hieman kontrolloida itseäni, en käytä edes säännöllistä lääkitystä, koska en todellakaan koe tarvitsevani sitä.
Onko neurologin kirjoituksella paljon sanavaltaa terveystarkastuksien suhteen? Sekä ei kai ne terkkarit heti heitä mua niskapers- otteella ulos kuultuaan että mulle on todettu narkolepsia?
Ja joku kuitenkin kysyy että onko mulla oikeasti narkolepsia jos noin lievät oireet on, niin on, se oli oikeasti vaikeaa elää sen kanssa ennen kuin sain tosta tietää, nukuin koko aika melkeenpä, repäsin itteäni niskasta, muutin ruokavalion sekä rupesin bodaamaan, nyt oon aika hyvässä kunnossa, en tiedä että mihinkä ne pahimmat oireet katos sitten.. :D
Minun olisi tarkoitus hakea tuonne Helsingin kouluun ehkä 2015 (jos silloin kurssi järjestetään), niin kysyisin, että tietääkö joku päteekö tonne Helsingin pelastuskouluun samat pääsyvaatimukset kuin Kuopion pelastusopistoon? Siis joo kuntotestit on samat, mutta pelastusopiston sivuilla lukee, että yli kahden vuoden VPK nuorisotyöstä (tarkoittaako tämä ihan nuoriosastoon kuulumista?) voi saada lisäpisteitä, mutta tuota ei mainita stadin koulun sivuilla? Sitten siellä puhutaan sukelluskoulutuksen tuomista lisäpisteistä, mutta sehän kai tarkoittaa intissä saatua sukelluskoulutusta? Ja sitten vielä, että eikö Helsingissä kun valmistuu niin jäädä kahdeksi vuodeksi sen jälkeen töihin sinne, niin voiko tuolta sitten joskus myöhemmin päästä muualle Suomeen duuniin paloasemalle?
Ihan uteliaisuuttani katsoisin onko tuttuja tai puolituttuja. Osoitteet voi sensuroida pois jos siitä on epäilys että tulen vaanimaan oven taakse