pallomaha pois

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkaa toivo jo häviään ns. sikspäkin saamiseksi. Tai en kaipaa edes mitään överisikspäckiä vaan kunhan nyt vähän saisi vatsaa sisään. Olen liikunut viimeisen vuoden aikana paljon. Vähintään 3 kertaa viikossa juoksen tunnin puolentoista lenkkejä ja salilla treenaan 4 kertaa viikossa. Lisäksi tulee uitua vähintään kerran viikossa. Laihduin viime juhannuksesta tähän päivää 20 kiloa. Sen huomaa kyllä kaikkialta muualta mutta ei vatsasta. Maha on kuin rantapallon syönyt ja en saa sitä "sisään" vaikka teen minkälaisia vatsaliikkeitä. Rutistuksia, istumaannousuja ja vaikka mitä. Viimeiset puoli vuotta lankkuakin, mutta maha se vaan pysyy pallona.

Nyt jotain neuvoa kehiin miten tuosta rantapallosta pääsee eroon.

Turvotusta? Oletko kokeillut viljatonta, sokeritonta ja maidotonta ruokavaliota? Onko paleo tuttu juttu? Nukutko hyvin ja riittävästi? Liikunnan lisääminen ei ainakaan ole ratkaisu.

Jos rasvaa on paljon mahassa se lähtee sieltä pois hitaasti vaikka muualla olisikin kireämpää. Syviä vatsoja ja dieettiä.

Periaatteessa se ehkä vois olla turvotusta, mutta viljatuotteet ja sokerin käyttö on ihan minimaallista, ettei siitä voi johtua. Kuten maitotuotteistakaan ei ole ikinä ollut ongelmaa. En osaa sanoa rasvaprosentteja muutenkuin, että ei sitä nyt niin paljon ole. Sormien väliin saa kyllä väkisinkin rasvaa kun vatsaa puristelee, mutta mun mielestä ongelma vois olla enempi jotenki, että vatsa on vaan pallo, enkä saa sitä sisään. Ympärysmitta on n. 115cm. Paino/pituus 95/180. Vatsa ei siis ole niinku sellainen röllykkä, joka roikkuu vaan ihan kuin pingottunut pallo.

viskeraalinen rasva?
ihmiset tarjoaa mielellään maito tai vilja turvotusta syyksi, toki syy voi olla hyvinki noissa mutta jos se maha pömpöttää viel kympin rasvoil niin sit saattaa olla ruokaaine allergia tai yliherkkyys -> eli maltillista dieettiä ja kovaa reeniä

No onhan sitä rasvaa jos sitä sormienkin väliin saa. Kokeile tehdä syviä vatsoja ja katso lähteekö senttejä vatsasta/häviääkö pallomaisuus.

paino 95 pituus 180 lyhyt treeniura ja vyötärön ympärys 115.. hmm oon kusipää ja sanon suoraan se vatsa pullottaa vielä kauan.

paino 95 pituus 180 lyhyt treeniura ja vyötärön ympärys 115.. hmm oon kusipää ja sanon suoraan se vatsa pullottaa vielä kauan.

Taistelen saman asian kanssa. Pituus 197, paino 86 kg ja vatsan ympärys nyt n. 84 cm. Edelleen navan alla kohouma. Vatsalihaksista näkyy noin 1.5 riviä. Rakenteita on paljon ja itse sieltä ohuimmasta päästä, mutta 115cm vyötärö kuulostaa kyllä isohkolta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taistelen saman asian kanssa. Pituus 197, paino 86 kg ja vatsan ympärys nyt n. 84 cm. Edelleen navan alla kohouma. Vatsalihaksista näkyy noin 1.5 riviä. Rakenteita on paljon ja itse sieltä ohuimmasta päästä, mutta 115cm vyötärö kuulostaa kyllä isohkolta.

saman asian kanssa tappelen itsekkin mulla vaatii rasva% alle 10 ennen kun maha näyttää hyvältä.. Mutta tän AP mittojen mukaan kaverin kannattaa tosiaan mennä lääkäriin jos vatsa on kova ja "kireä" ympärysmitan ollessa 115cm.. Sivumainintana mun vatsa oli 110kg painoisena 110cm olwn viel lyhyempi ja sillon ei ollut mitään muuta kuin rasvaa mussa,. Trolli tai kasvain tää juttu.

Viskeraalinen rasva, suurilta osin sisäelinten ympärillä, tyypillisesti hankittu keskiolutta juomalla. Jätä kaljottelu kokonaan ja tiputa vielä 10 kg niin alkaa pallo katoamaan. Sitten 3 vuoden tavoitteeksi 10 kg lihasmassaa (diettaus 1 krt/vuosi, ettei läskit räjähdä käsiin). Kesällä 2016 alkaa sixpäkki näkymään ja olkomuoto olemaan katu-uskottavampi, kun tähän päivään verrattuna 10 kg vähemmän läskiä ja 10 kg enemmän lihasmassaa. :dance2:

Viimeksi muokattu:
Taitaa tyly fakta kuitenkin olla se, että läskiä on vatsanseutu vielä täynnä laihdutuksesta huolimatta. Vajaassa vuodessa paino tippui sen parkyt kiloa, ja vaikka toi vatsanympärys on ehkä iso vielä niin silti sekin on kutistunut vuodessa varmaan 10 senttiä. Eli aika reippaasti. Mutta fakta taitaa olla, että entisen elämän aikana kaljalla rakennettu vatsa ei ihan helpolla lähde. Kaljaa siis en enää juo. Että lisää vaan samaa ku tähänkin asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom