"Pallo" ylävatsassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slaya83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen käynyt salilla noin vuoden ajan ja treenannut siellä lähinnä 1-jakoisella. Olen tehnyt vatsalihasliikkeitä sellaisella koneella johon istutaan ja se kehikko vedetään pään yli ja sit päätä kohti polvia.. Tajusitte varmaan...

Nyt olen ruvennut katsomaan peilistä itseäni ja huomannut sivustapäin katsellessa että ylävatsa ns. pömpöttää.. Kuin olisi jalkapallo mahassa :D Ylävatsa on korkeammalla sivuprofiilissa kuin rinta ja alavatsa. Näyttää hieman tyhmältä...

Mikähän tässä mättää? Onkohan kaikki ok? Voiko asian vielä korjata, jotta saisin tasaisen vatsan?

Sulla on pakki kasvanu kun oot syöny?

Weiland sen sanoi. Itsellä vähän sama homma nyt ja ollut aiemminkin. Viime kesänä kun kerrankin hieman sain dieettailtua, tuo pallo katosi hyvin tehokkaasti.

Itselläni taas kävi päinvastoin, ylävatsa alkoi näyttää timmiltä ja alavatsa oli huomattavasti "plösömpi". Huomattuani sen hieman ihmettelin ja aloin miettimään vatsalihastreenini liikkeitä.. Lähes kaikki ottivat ylälihaksiin enemmän. Vatsareeniä muutettua alkoi alavatsakin näyttään paremmalta. Tällä hetkellä on kyllä mukava plösö koko vatta, että eipä oo siinä enää ongelmia.. mutta katsotaan sitä sitten taas ensi kesänä ;)
Eli siis suosittelisin koittamaan ylävatsaan kohdistuvia erilaisia liikkeita, eikä unohtamatta syviä vatsalihaksia!

Itselläni taas kävi päinvastoin, ylävatsa alkoi näyttää timmiltä ja alavatsa oli huomattavasti "plösömpi". Huomattuani sen hieman ihmettelin ja aloin miettimään vatsalihastreenini liikkeitä.. Lähes kaikki ottivat ylälihaksiin enemmän. Vatsareeniä muutettua alkoi alavatsakin näyttään paremmalta. Tällä hetkellä on kyllä mukava plösö koko vatta, että eipä oo siinä enää ongelmia.. mutta katsotaan sitä sitten taas ensi kesänä ;)
Eli siis suosittelisin koittamaan ylävatsaan kohdistuvia erilaisia liikkeita, eikä unohtamatta syviä vatsalihaksia!
Syvissä oot oikeessa, mutta vatsalihakset supistuu kyllä koko matkalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meikäläisellä ylävatsan pullotus oli merkki akuutista suolistotulehduksesta... Lähti kortisoni-kuurilla. Toivottavasti sulla kuitenkin jotain muuta.

Itselläni ylävatsa näyttää tulevan ulospäin, vaikka rasvaa ei älyttömiä määriä päällä ole. Tätä ilmiötä korostaa alaselän lievä lordoosi ja todennäköisesti heikohkot syvät vatsalihakset. Luulisin ettei itselläni ikinä tule olemaan kovin "koveraa" vatsaprofiilia. Panssari se olla pitää! :D

Vatsalihaksista sen verran kysymystä perään, että mikä sieltä vatsasta työntyy ulospäin, kun tekee "lankkua" eli kyynärpäiden varassa jalat suorina syvien vatsojen staattista treenausta, mutta sillä tavalla väärin että päästää ne syvät vatsalihakset rennoiksi? Eli tavallaan jännittää vatsalihaksia, mutta työntää niitä ulospäin. Näin itse saan Alienin poikasen pyrkimään vatsasta ulos. :eek:

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom