Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Narukäsi sanoi:Voisko pakkiksella pitää palkkagallupin? Nähtäis paljon pakkislaiset tienaa. Ainahan se on kiinnostava tietää paljon ihmiset tienaa.
Timba79 sanoi:Ja mikähän on sen luotettavuus, porukalla kun on tapana liiotella nettipalstoilla myös tulojaan, ihan samoin kuin penkkituloksiaan.
Miten muuten noi keskitulot lasketaan? Vuosiansiot jaettuna 12 vai? Silloinhan niissä on mukana lomarahat ja lisät yms.
Timba79 sanoi:Miten muuten noi keskitulot lasketaan? Vuosiansiot jaettuna 12 vai? Silloinhan niissä on mukana lomarahat ja lisät yms.
kekexx sanoi:Mää oon kyllä periaatteen takia osittain eri mieltä. Sen jälkeen kun perustarpeet on tyydytetty ihminen voi olla täysin tyytyväinen vähällä rahalla. Mulla on kaikkia niitä tavaroita joita haluan, lisätavarat eivät tuo enää onnea, päinvastoin huolta. Tosin olen ehkä aika kaukana perussossuhemmosta. Mää oon suunnitellut raha-asiat niin, että olisin 50-vuotiaana miljonääri.
Ihan pakko kysyä muuten, mihin se elämä lipuu? Ohi? Mihin? Mihin voittajan elämä menee? Eri paikkaan kuin häviäjän? Mihin ihmisillä on kiire, hautaanko?
IMO rahan käyttö tulisi pian lopettaa ja etsiä korvaavia elämän tarkoituksia.
BFL2002 sanoi:Voishan sitä kokeilla esim. semmoista systeemiä jossa valittaisiin vaihtoehdoista:
...
yli 40.000e
...
Lisäksi olisi mielenkiintoista nähdä samalla esim. koulutus, ala jolla työskentelee/tehtävänimike sekä ikä. Voisi olla ihan mielenkiintoista
Narukäsi sanoi:Voisko pakkiksella pitää palkkagallupin? Nähtäis paljon pakkislaiset tienaa. Ainahan se on kiinnostava tietää paljon ihmiset tienaa.
MOT sanoi:Kenttämyynti 2919
Tästä tuli vielä mieleeni, että taitaa tulla verottomanakin päivärahaa ja km korvausta päälle.
BFL2002 sanoi:Mutta sama vika kuin muillakin myyntialoilla, kaikki illat pitäisi olla asiakkaiden luona.
Sam79 sanoi:Lomarahat ja lisät tietenkin mukaan, samaa veronalaista tuloahan ne on siinä missä muukin työpaikalta tuleva raha.
ringside sanoi:Raha merkkaa mulle ihan vitusti. Mä en osaa juurikaan kuluttaa tai tuhlata rahaa, mutta olen huomannut, että kun mulla on riittävästi rahaa pankkitilillä olen
-stressittömämpi
-onnellisempi
-hyväntuulisempi
----->vitun paljon parempi aviomies ja ihminen.
Taloudellinen niukkuus vetää mun pinnan ihan saatanan kireälle. Mulla on fobia sellaisesta tilanteesta, missä laskut jää maksamatta. Sitäpaitsi on ihanaa tilata raflassa sitä mitä tekee mieli, eikä sitä mihin on varaa.
oppilas sanoi:...kaikista parhaat asiat ovat ilmaisia.
Neuvostoliitto sanoi::D Treenaaminen, lisäravinteet, makeet vaatteet..?
Lasten kasvattaminen, koulutus, romanttiset iltapalat, oma yhteinen asunto, auto, matkustaminen?
ringside sanoi:Ainoa ilmainen asia maailmassa on äidin rakkaus. Kaikki muu on ehdollista ja loppupeleissä huorissa käyminen tulee paljon halvemmaksi kuin avioliitto.