Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 PALKKASI? – ANSIOTASOT, URAT JA TODELLISET PALKANVERTAILUT SUOMESSA 💥

Meta description: Keskustelua palkoista: eri alojen ansiot, urakehitys, lisät, kokemukset ja avoin vertailu nimettömästi ja rehellisesti.

430e/kk opiskelukuukausina ja 2300e muutoin. Kännykkä, lounarit etuina. Raksahommia.

tässä 1,5v päästä valmistuessa ois tavoitteena vähintään liiton suositus, >3000e.

Päiväduunissa 9,2e tunnilta, ja toiminimellä laskutus öbaut kymmenkertainen. Käteen tosin jää lähes yhtä vähän.. :itku:

Palkka tällä hetkellä alimmassa palkkaluokassa 1600-1800e/kk.

Painolaitoksessa, pakkaajana.

Palkka tippui lähes puolet sitten paperitehtaalla työskenneltyäni.

olin tissa vähän aikaa painajana mutta palkka ei silti ollu ku sen 1800e/kk
noniin, lopputilin otin ja siirryin takas paperitehtaalle, joten kk palkka n 3000e bruttona.

Nipin napin kolmosella alkava korkeakoulutetun rivivirkamiehen bruttoliksa pienipalkkaisessa paikassa. Palkka ei tässä se suurin bonus ole. Työpaikka on hyvä ja työt kiintoisia.

2880€/kk -verot
ja jos jaksaa omia hommia tehä niin kuussa max 1200€ käteen firrahommista ton lisäks.

päivääkään ei alan kouluja takana,mutta tutustunu oikeisiin ihmisiin :D

Päivitetäänpäs tätäkin. Työharjoittelussa kesäkuuhun asti, 1300€/kk ja 8,44€/h. Ihan tyytyväinen kun monet ei saa mitään harjoittelusta.
Miinuksena sitten ettei kesätöisä ole mahdollista saada harjoittelupaikasta, eikä niitä ole varmaan muualtakaan tulossa :(

kesäduuni: roskakuski 10.5€/kk + lisät..
tuleva unelmatyö (opiskelut vaiheessa): amk yliopettaja ja palkka alkaa nelosella :) (eikä lomissa valittamista)

Mitä vitun duunia porukka tekee kun repii kahta tonnia kuukaudessa? Oon mielestäni ollut ihan hyväpalkkasessa duunis ja vetäny pitkää päivää ja maksimi mitä oon saanu kuussa käteen on ollu 1800 euroo? Viilaako joku mua linssiin.

Mitä vitun duunia porukka tekee kun repii kahta tonnia kuukaudessa? Oon mielestäni ollut ihan hyväpalkkasessa duunis ja vetäny pitkää päivää ja maksimi mitä oon saanu kuussa käteen on ollu 1800 euroo? Viilaako joku mua linssiin.

eiks tossa 1800e käteen kk, pidä kuitenkin bruttotulot olla jo +2500e? Et samanhan se sinäkin vedät.

Back
Ylös Bottom