Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä dippa-inssi tekee?Yli 5000 euron tuloihin on realistista päästä jossain vaiheessa ainakin lääkärin, lakimiehen, dippa-inssin ja ekonomin koulutuksella. Jos matematiikka kiinnostaa niin teknillinen korkeakoulu saattaisi ehkäpä olla paras opiskeluvaihtoehto.
Mitä dippa-inssi tekee?
Ikinä ei saa hinnoitella itseään alle. Itse olen tässä hakemassa uusia töitä ja olen muutamissa haastatteluissa ollut. Aina ennen haastatteluun menoa katson ns. keskipalkkatason kyseiseen työhön ja sitten suhteutan siihen oman työkokemuksen (sitä aika pakljon) ja koulutuksen (yliopiston käynyt). Aina on osunut palkkapyyntö aika nappiin. Vain kerran mulle on sanottu, että olisi enemmänkin maksettu kuin mitä pyysin. Pitää olla itsevarma ja tietää oman osaamisensa arvo.
Mitä muuten haastattelussa sanovat jos pyytää esim pari sataa liikaa? Tinkaavatko alas vai jääkö homma suoraan saamatta? Esim jos vastavalmistunut koodinikkari kohtuu vähällä kokemuksella alkaisi pyytämään 3000€.
Tuollainen vituttaa runsaasti. Pitäisi aina onnistua pyytämään sen verran sopivasti yli, että palkasta jouduttaisi puolin ja toisin tinkimään ja neuvottelemaan. Itselläni kävi nykyiseen työpaikkaani hakiessa kanssa niin, että maksoivat kyselemättä sen minkä pyysin ja nyt harmittaa, että olisko sitä saanut hiukan enemmänkin, jos olisi hoksannut pyytää. Paljoa enempää tuskin olisi maksettu, vähän enemmän olisi voinut saada.Vain kerran mulle on sanottu, että olisi enemmänkin maksettu kuin mitä pyysin.
Mulla kävi niin päin että kun heitin haastattelussa varovasti oman palkkatoivomukseni 3000 euroa, mikä mun mielestäni piti saada että paikkaa vaihtaisin niin haastattelija totesi ettei heillä niin vähää ole ollut tapana maksaa ja heitti siihen noin parikymmentä prosenttia vielä päälle.
Reilu haastattelija. Olitko itse hakenut ko. työtä vai olivatko pyytäneet sua siihen?Mulla kävi niin päin että kun heitin haastattelussa varovasti oman palkkatoivomukseni 3000 euroa, mikä mun mielestäni piti saada että paikkaa vaihtaisin niin haastattelija totesi ettei heillä niin vähää ole ollut tapana maksaa ja heitti siihen noin parikymmentä prosenttia vielä päälle.
Ikinä ei saa hinnoitella itseään alle. Itse olen tässä hakemassa uusia töitä ja olen muutamissa haastatteluissa ollut. Aina ennen haastatteluun menoa katson ns. keskipalkkatason kyseiseen työhön ja sitten suhteutan siihen oman työkokemuksen (sitä aika pakljon) ja koulutuksen (yliopiston käynyt). Aina on osunut palkkapyyntö aika nappiin. Vain kerran mulle on sanottu, että olisi enemmänkin maksettu kuin mitä pyysin. Pitää olla itsevarma ja tietää oman osaamisensa arvo.
Reilu haastattelija. Olitko itse hakenut ko. työtä vai olivatko pyytäneet sua siihen?