Saman suuntaista täällä. Ei hirvee nosto palkassa mutta kuitenkin selkeesti kolmosella alkavaan kk-palkkaan. Ja työnkuva todennäköisesti mulle mieluisampi ja työnimike parempi. Palkkatoiveella kun meni niin en uskaltanut hirveitä pyytää ettei stoppaa siihen. Jää kuitenkin yli 500€/kk ylimääräsiä asumiskuluja pois, kun ei tarvitse tilapäisasuntoa pitää. Nykyisessä paikassa luvattiin rajata työkuvaa vastaamaan työnimikettäni (10v työskennelleen ylemmän toimihenkilön toimenkuva siirrettiin mulle 1:1 vaikka olin alimpia koko osastolla ja käytännössä ilman perehdytystä). 60-70% työtehtävistä ei liipannut edes läheltä työnimikettä. Lisäksi tuli uusi esimies niin lupaili 80-100% etätyömahdollisuutta, mutta paikka tietäen tuskin koskaan tulee siellä läpi menemään vaikka perusteita tuossa hommassa sen eväämiselle ei käytännössä olisikaan. Lisäksi ilmapiiri on heikko ja se tulee päällikkötasolta. Yksi kiusaamisluonne johdossa riittää. Turha on yrittää enää käännyttää. Turha sitä on jäädä odottelemaan korjataanko asioita, jos kaikki on alusta alkaen mennyt metsään.