Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitos vastauksista @mskomu @epäpätevä ! Sanoisin näin ravistaen niin 4000-4500 sisälle. Voi olla, että työnantaja eri mieltä. Toki uusin SAP kokonaisuus kiinnostaa.
Pelkästään vastavalmistuneen DI:n sanoisin enneminkin 3000-3500, mutta tuo kokemus toki nostaa, että PK-seudun ulkopuolella sanoisin, että realistinen voi olla siellä 3500-4000. Toki pyytäähän voit enemmän.

Pelkästään vastavalmistuneen DI:n sanoisin enneminkin 3000-3500, mutta tuo kokemus toki nostaa, että PK-seudun ulkopuolella sanoisin, että realistinen voi olla siellä 3500-4000. Toki pyytäähän voit enemmän.

Kyllä, realistinen on 3300-3500€ ja pääkaupunkiseudulla 300-500€ enemmän. Kun puhutaan siis lähtöpalkasta.

Kyllä siinä nyt sentään enemmän muutenkin vaikuttaa, että mitä työtä hakee ja millä kompetenssilla (+mikä yritys) kuin se, että on tuta-DI. Sehän ei kerro työnkuvasta vielä mitään.

Kyllä siinä nyt sentään enemmän muutenkin vaikuttaa, että mitä työtä hakee ja millä kompetenssilla (+mikä yritys) kuin se, että on tuta-DI. Sehän ei kerro työnkuvasta vielä mitään.
Kyllä vaikuttaa, ja tuntuvasti. Puhutaan key managerista, projektipäälliköstä, SAP konsultista. Firmat nyt olleet ABB, Tieto, Accenture, Metso ja Wihuri.

Automaatioinsinööri (AMK) ja 5,5v alan työkokemusta.
Kohta YAMK paperit taskussa ja uutta työpaikkaa etsintään.

Asiantuntijana ilman alaisia
3600€/kk ilman ylitöitä ja bonuksia. Ylityöt korvataan normaalisti tai halutessaan 1:1 pankkiin.

YAMK paperit taskussa ja työpaikkakin vaihtumassa. Uudessa paikassa aloituspalkka 4200€/kk ilman ylitöitä ja bonuksia. Asiantuntijana ilman alaisia.

Koulutus FT, insinööritittelillä isossa firmassa pk-seudulla tuotekehityshommissa. Tälle vuodelle näyttäisi kertyvän vähän reilu 240k€.

Tuo alkaan olee jo aika rouhee liksa.
Toivotaan, että on kaiken kukkuraksi mielenkiintoinen duuni. :)

Päivitystä: Investointiprojekteja monta kertaa suuremmalle pörssiyhtiölle kuin aikaisemmin, mutta eri teollisuuden alalla. Organisaatiossa pykälä ylöspäin ja nyt palkka 4200€/kk 40h/vko, ylityöt prosentteina. Kk-ansiot 8k€ - 10k€ ylitöineen riippuen kuukaudesta.

Päivitystä. Samassa firmassa töissä samalla työnkuvalla, 6kk jälkeen neuvottelin sopimusta paremmaksi. Nyt peruspalkka 4400€/kk ja lisäksi päälle 400€/kk nettokorvaus (en jaksa aukaista miksi nettona eikä bruttona).

Lisäksi jo aikaisemman sopimuksen päivärahat n. 1000€/kk sekä kilometrit n. 500€/kk.

Tällä hetkellä en tee juurikaan ylitöitä. Tässä "jonkin ajan" päästä tarkoitus tehdä uusi "ennätys" ja rikkoa 20 k€ /kk raja. Mutta vain yhdeltä kuukaudelta :cool:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä ollaan it-hommissa, peruspalkka 4800 e /kk. Bonusten ja ylitöiden kanssa mennään jonnekin 70 000-80 000 euron välille vuodessa.

Tänä vuonna tuli satku verollista. Olihan se pudotus kun viime vuodet tuli 160k vuos. Mut eipähän ollu matkapäiviä ku viikko Indoneesiassa ja jokusen kerran Oulussa. Ens vuonna tulot putoo varmaan parillakympillä. Tai saa nähdä mitä tapahtuu.

En oikein löytänyt sopivaa ketjua tälle kysymykselle. Sori. Mutta olen jo vuosia kuulunut PAM liittoon ja todennut sen turhaksi. Maksan n. 80 € kuukaudessa, enkä tarvitse heidän palveluitaan. En edes ole ns. palvelualalla, johon PAM on erikoistunut. Liityn siis pelkästään työttömyyskassaan. Onko kassoissa eroja? Ihan sama mihin niistä liittyy?

Kuulun insinööriliittoon. Joskus funtsein, että mitähän vittua sitäkin maksan. Mut sit muistin, että monesti oon kysynyt neuvoa liiton lakimieheltä (ja saanut hyviä neuvoja). Vuosittain ostanut paikalliselta konttorilta ale-lippuja. Käynyt paikallisissa tapahtumissa. Makselen jatkossakin.

Juuh, minullekin avainjuttuna on työsuhteeseen liittyvät neuvot juuri lakipuolelta kuin myös palkkatutkimukset yms. Lisäksi oon kyllä vuosittain ainakin parissa tapahtumassa käynyt, ja putoaapa sitä tuo valinnainen talouslehtikin kotiin jäsenmaksulla. Ekonomiliitto on kyllä mulle itsestäänselvyys, en uskaltaisi olla ilman.

Juuh, minullekin avainjuttuna on työsuhteeseen liittyvät neuvot juuri lakipuolelta kuin myös palkkatutkimukset yms. Lisäksi oon kyllä vuosittain ainakin parissa tapahtumassa käynyt, ja putoaapa sitä tuo valinnainen talouslehtikin kotiin jäsenmaksulla. Ekonomiliitto on kyllä mulle itsestäänselvyys, en uskaltaisi olla ilman.

Ehdottomasti kuulun liittoon. Juurikin sparraus työllistymiseen, palkkatiedot, lakineuvonta, jäsentapahtumat, lehdet.. Koen saavani Ekonomiliitossa ainakin vastinetta jäsenyydelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom