Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Päivitystä: Projekteja suurelle pörssiyritykselle. Ylempänä toimihenkilönä aloituspalkka 5000€/kk + verottomia korvauksia 0-2000€/kk.
Päivitystä: Investointiprojekteja monta kertaa suuremmalle pörssiyhtiölle kuin aikaisemmin, mutta eri teollisuuden alalla. Organisaatiossa pykälä ylöspäin ja nyt palkka 4200€/kk 40h/vko, ylityöt prosentteina. Kk-ansiot 8k€ - 10k€ ylitöineen riippuen kuukaudesta.

Sähkärinä pääkaupunki seudulla. Työkokemusta tasan 2v. Palkka kuussa 2600€ josta jää about 2000€ käteen. viime vuoden tuloiksi verokortti näyttää 41700 kun tuli vähän urakka pohjia

Sähköasentaja urakkatöissä. 37000€ meni rikki elokuussa. Arviolta tänä vuonna tulee n. 51-52k€. Ei viikonloppuja töissä, eikä muitakaan ylitöitä. Työkokemus 2 vuotta.

Sähköasentaja urakkatöissä. 37000€ meni rikki elokuussa. Arviolta tänä vuonna tulee n. 51-52k€. Ei viikonloppuja töissä, eikä muitakaan ylitöitä. Työkokemus 2 vuotta.
Mites tuo käytännössä toimii? Onko hirveetä paahtamista sen 8h päivässä vai kuinka tollasille liksoille ehtii ilman ylitöitä? Pystytkö yhtään avaamaan palkkausjärjestelmää?

Mites tuo käytännössä toimii? Onko hirveetä paahtamista sen 8h päivässä vai kuinka tollasille liksoille ehtii ilman ylitöitä? Pystytkö yhtään avaamaan palkkausjärjestelmää?
Ei ole mitään älytöntä paahtamista. Tauot toki ei veny ja kaikki tekee töitä hyvällä asenteella. Kohteet isoja ja firmakin yksi suomen isoimmista alan yrityksistä. Palkkaus peruspalkka + urakan pohjarahoja sen mukaan miten hyvin urakka saadaan maaliin. Kaikki työt on erikseen hinnoiteltu ja lopuksi lasketaan mitä siitä sitten käteen jää. En ole itsekään täysin perillä vielä tarkemmin miten tää laskenta toimii.

Oon alkanut katsoa työpaikkoja mutta tuo palkkatoive on aina vaikea. Esim rakennustarvikevalmistaja jolla on 200 duunaria 70milj liikevaihto hakee b2b myyjää eikä mulla ole mitään hajua että mitä kannattaisi pyytää. Ehkä vähän yläkanttiin 150-200e? Sitten löytyy paljon näitä provisioon perustuvis duuneja mutta se on kyllä venäläistä rulettia jos ei olt tuttu yritys

Oon alkanut katsoa työpaikkoja mutta tuo palkkatoive on aina vaikea. Esim rakennustarvikevalmistaja jolla on 200 duunaria 70milj liikevaihto hakee b2b myyjää eikä mulla ole mitään hajua että mitä kannattaisi pyytää. Ehkä vähän yläkanttiin 150-200e? Sitten löytyy paljon näitä provisioon perustuvis duuneja mutta se on kyllä venäläistä rulettia jos ei olt tuttu yritys

Ei ole yläkanttiin. Hyvin suurella todennäköisyydellä palkkasi B2B-puolella koostuu pohjasta + kannustimista tai provisiosta ilman kattoa, jolloin pohja on huonompi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Enemmän melkein kiinnostaa nettotaso, bruttonahan suomessa voi olla melko kovakin saanti, mutta sillä 47 %:n tuloprossalla saattaa hieman mieltä kaihertaa....

Niin, tämän vuoden brutto tulee olemaan varmaan siinä ~140-150te, käteen jää ehkä se puolet, aika näyttää.

Niin, tämän vuoden brutto tulee olemaan varmaan siinä ~140-150te, käteen jää ehkä se puolet, aika näyttää.

Oon aina ollut sitä mieltä, että saisi olla vielä reippaasti korkeampikin tuo palkka. Sen verran vaativaa ja vastuullista hommaa on. Tämä näin yleisesti, toki riippuu paljon erikoisalasta ja tehtävistä.

Mulla vissiin nyt nettotulot 300e/kk. Ei paljon naurata. Portsarihommilla. Mistään muualta en saa mitään kun te-toimistolla kestänyt 5 viikkoa käsitellä minun työttömyysetuusasiat eikä ole päätöstä tullut, että tuleeko karenssia vai ei. 2kk siis ollut nyt työttömänä. Kun irtisanouduin terveydellisistä syistä ja oli vain 3kk työsuhde. Autot ja omaisuus myynnissä. Meen marraskuussa vartijakurssille, että jotain töitä saisin kun niitä hommia voi päivätöinäkin tehdä käsittääkseni. No ei kyllä kiinnosta muuten 10e/h turvallisuuttaan laittaa peliin, mutta voisin sitten hakea konetekniikkaa opiskelemaan aikuispuolelle, jos olisi työ millä hengissä selviää niistä opinnoista. 2,5 vuotta valmistumisesta niin myönnettävä se fakta, että tuskin ympäristöteknisellä koulutuksellani töitä saan. Yrityksen puutteesta ei ole ollut kiinni.

No ei ole vielä luottotiedot yms mennyt niin turha luovuttaa. Mutta kyllä sitä miettii, että miksi tämä kohtalo omalle kohdalle. 3 tonnia vielä opintolainaakin maksamatta. Ja lyhennysvapaata ei enää saa. Kyllä jos tästä selviän jaloilleni, niin osaa arvostaa sitä, jos joskus saisi ammattia vastaavaa työtä.

Mulla vissiin nyt nettotulot 300e/kk. Ei paljon naurata. Portsarihommilla. Mistään muualta en saa mitään kun te-toimistolla kestänyt 5 viikkoa käsitellä minun työttömyysetuusasiat eikä ole päätöstä tullut, että tuleeko karenssia vai ei. Kun irtisanouduin terveydellisistä syistä. Autot ja omaisuus myynnissä. Meen marraskuussa vartijakurssille, että jotain töitä saisin kun niitä hommia voi päivätöinäkin tehdä käsittääkseni. No ei kyllä kiinnosta muuten 10e/h turvallisuuttaan laittaa peliin, mutta voisin sitten hakea konetekniikkaa opiskelemaan aikuispuolelle, jos olisi työ millä hengissä selviää niistä opinnoista. 2,5 vuotta valmistumisesta niin myönnettävä se fakta, että tuskin ympäristöteknisellä koulutuksellani töitä saan. Yrityksen puutteesta ei ole ollut kiinni.

No ei ole vielä luottotiedot yms mennyt niin turha luovuttaa. Mutta kyllä sitä miettii, että miksi tämä kohtalo omalle kohdalle. 3 tonnia vielä opintolainaakin maksamatta. Ja lyhennysvapaata ei enää saa. Kyllä jos tästä selviän jaloilleni, niin osaa arvostaa sitä, jos joskus saisi ammattia vastaavaa työtä.
Konetekniikan puolella riittää ainakin työpaikkoja niin paljon, että saa oikein valita. Pitäisi tosin ympäristöteknisellä puolellakin olla ainakin isommissa kaupungeissa. Eri asia sitten, jos hakee töitä kaukana jostain kaupungista, niin varmasti onkin haasteita.

Suositut

Back
Ylös Bottom