- Ikä
- 45
Kyllähän tuota on tullut oltua saman työnantajan leivissä kohta 13 vuotta. Velat ny seuraa viel pari vuotta maksimissaan et ei sekään paha ole. Sitten pärjääkin niin vähällä et uskaltaa kokeilla rohkeesti uuden alan hommaamista.
Mulla tuli jo 14 vuota täyteen, miinus intissä käväsy ja vuorotteluvapaa. Mutta tuota velkaa on niin että saa maksaa vielä 20 vuoden päästäkin, joten ei tässä ihan kiire ole vielä oravanpyörästä pois. Tosin ei se ole taas kun parit nimet lappuun ja velan sijaan on hilloa tilillä. Tosin sitä ei tiedä tuleeko se tehtyä puolen vuoden vai monen vuoden päästä vaiko koskaan.
No minä kattelen nämä nykyset kortit loppuun. Tuossa jämähdysduunissani vihdoin todellista etenemistä ja mahdollisuudet vielä edessä + valoa tunnelinpäässä tän yritystoiminnan suhteen. Yrituspuolella ei onneksi senttiäkään velkaa itsellä yrityksen suuntaan eikä yrityksellä mihinkään suuntaan. Et sen puoleen ei ole kuin mahdollisuus voittaa, jos ei onnistu niin hävinnyt on paljon aikaa mutta saanut arvokasta kokemusta. Tosin uskon kyllä itse että tästä vielä saa menetetyt ajat rahallisena korvauksena takaisin.
Minä en ees keksi mitä lähtisin opiskelemaan, että mikä oikeasti minua palvelisi. Liikaa on ikää lähteä enää mihinkään perinteisiin urahommiin. Että jos tuossa palkkaduunissa etenee niin sitten jotain esimiespuolen koulutusta voisi siihen tueksi hankkia...ehkä...riippuen kyllä työantajastakin.