Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
25000e/kk. jaan lehtiä iltaisin isän kauhakuormaajalla, mulla on iso alue
2500e/kk + puhelin-, internet- ja liikuntaetu. Ala on IT, koulutus FM, työkokemusta alalta reilut 2v. Tyytyväinen tässä saa olla, mielekäs ja haasteellinen työ sekä mukavat työkaverit. :thumbs:
Mulla huntti vähemmän, muuten melkeinpä sama tilanne. Koulutus mulla tosin vaan amis ja kokemusta alalta nyt 4-5 vuotta.
Luvattiin kyllä palkankorotusta kunhan saan vielä ton Datanomin/MCSA paprut ens vuonna. Kun käteen jäisi kuukaudessa ~1500€ olisin ihan tyytyväinen.
Uskaltaako nettopalkkaa udella? ;) Se brutto kun ei paljoa kerro.
No ni, siinä on tilaisuutesi.
Helpompi yrittää pistää palkka kerralla kohdilleen, kuin vängätä joka kehityskeskustelussa erikseen (toki omasta ja firman tilanteesta riippuen).
Teettekö perus mikrotukihommia vaiko jotain vaativampaa (jos niin mitä)? Mietinpä vain kun itsellä pidempi kokemus ja koulutus ja silti tienaan vähemmän. :D Taidan olla väärässä firmassa töissä, prkl!
:jahas:
Palkkakuoppien Grand Canyonissa: 2600€/kk.
DI:n suositeltu aloituspalkka on hieman päälle 3k€ (TEK). Saako moni oikeasti noin hyvän aloituspalkan, vai onko se vain jotain ammattijärjestön psyykkausta?
No ei vitussa saa. Ja jos onnistuu saamaan niin suosittelen laittamaan myös lottorivin vetämään. Lisäksi hommaa mutkin sinne.DI:n suositeltu aloituspalkka on hieman päälle 3k€ (TEK). Saako moni oikeasti noin hyvän aloituspalkan, vai onko se vain jotain ammattijärjestön psyykkausta?
Olen palkkakuopassa! :itku:
DI:n suositeltu aloituspalkka on hieman päälle 3k€ (TEK). Saako moni oikeasti noin hyvän aloituspalkan, vai onko se vain jotain ammattijärjestön psyykkausta?