Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, kyllä... Kuukausipalkka on huimat 1 800 euroa/kk. Brutto, ei netto. :D
35 tonnia hiukan reilu tuli viime vuonna vartijana, ilman ylitöitä. Naurettavan hyvä palkka.
Et taida olla mikään kaupan vartija? Missä vartijat saa noin hyvää liksaa?
Välttelen työntekoa, surffaan netissä ja lirkuttelen toimiston viiskymppisille palvelusihteereille.Mitä töitä teet?
Välttelen työntekoa, surffaan netissä ja lirkuttelen toimiston viiskymppisille palvelusihteereille.
Pienen kaupungin rakennusvalvonnassa projektityöntekijä. Palkka on oikeasti puhdasta v*ttuilua, mutta toisaalta taas ei vastuut paina pätkän vertaan, työtahti on rento ja hommat ei kotona pyöri korvien välissä. En mä tätä duunia olisi koskaan ottanut vastaan, jos en olisi halunnut/tarvinnut työkokemusta tältä alalta...
Joo ja työkaverit on kivoja eli periaatteessa viihdyn ihan hyvin ja se on aika tärkeä tekijä. Ei olisi kiva joka aamu herätä kyrpä ottassa töihin lähtemisestä. Noin muuten kunnallinen ala rulettaa, tää on nyt toinen varsinainen työpaikka kunnalliselta alalta ja oon kyllä löytänyt kutsumukseni. :DSaat sentään palkkaa.
Joo ja työkaverit on kivoja eli periaatteessa viihdyn ihan hyvin ja se on aika tärkeä tekijä. Ei olisi kiva joka aamu herätä kyrpä ottassa töihin lähtemisestä. Noin muuten kunnallinen ala rulettaa, tää on nyt toinen varsinainen työpaikka kunnalliselta alalta ja oon kyllä löytänyt kutsumukseni. :D

Sama täällä :D Toisesta hommasta tulee sivutuloja joku 200-300€.Kyllä, kyllä... Kuukausipalkka on huimat 1 800 euroa/kk. Brutto, ei netto. :D
Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Mä oon mm. pykännyt velattoman omakotitalon itselleni säästöillä, joita on kertynyt pienipalkkaisista hommista. Velaton omakotitalo + pienet ylläpitokustannukset = eipä tarvi pienten rahojen riittämistä miettiäJännä että vielä joillakin aloilla voi olla tuollainen 1800e/kk palkka. Joutuu varmasti elämään melko nuukaa kun kuitenkin asuminen ja liikkuminen nykyään tosi kallista.
Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Mä oon mm. pykännyt velattoman omakotitalon itselleni säästöillä, joita on kertynyt pienipalkkaisista hommista. Velaton omakotitalo + pienet ylläpitokustannukset = eipä tarvi pienten rahojen riittämistä miettiä
Jos ihan totta puhutaan, niin kyllä viime vuosi oli aika paljon mukavampi... :D Kyseisen vuoden rakensin taloa täysipäiväisesti eli jättäydyin työelämän ulkopuolelle määräaikaisen työsopparin umpeutuessa. Kassan etuuksilla sain 1100 euroa näppiin eli tuohon nähden karvan vajaa 40 tuntinen työviikko, josta bruttona 1800, on luvalla sanoen aivan täyttä paskaa. :D
Jos vuokraan menee vaikka 400e niin jää vielä tonni muuhunkin.
Niinpä. Mulla sattu pieni onnenkantamoinen kun pääsin kaverin vanhaan yksiöön, jossa tällä hetkellä vuokra 330€/kk ja hyvältä paikalta. Yksinasuvana muutkaan menot eivät kovin suuret ole joten rahaa jää säästöönkin pahan päivän varalle mukavasti. Kituuttaen ei tarvitse elellä.Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.
Hei earth missä kaupungissa on noin halvat vuokrat?
Jännä että vielä joillakin aloilla voi olla tuollainen 1800e/kk palkka.