Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olin 4v myyjänä luettelo/media-alan firmassa, vuositulot oli 3v keskiarvolla 50´000e. Nykyään myyntipäällikkönä (myyntitiimin esimies), myyjänä tienasin paremmin mutta vieläkin toimeen tullaan..

Työajoista tykkään, 16.00 arkisin aina kotona joten ehtii oleen vaimon ja muksujen kanssa.. :love:

Kertoisko joku vaki palomies mitä se tienaa vuodessa ilman yltsiä ?
Entäpä poliisi peruskoulutuksen jälkeen ?
Taikkapa ambulanssikuski ?
Kiitos etukäteen.

Kauheet palkat porukoilla... Mulla ruhtinaalliset (noin) 1400€/kk miinus verot:wall: Ja työtä on ihan liikaa, eikä se aina mitään kevyttä ole. Eli vuodessa tulis yhteensä jotain 17000€. Taidanpa vetää itteni niskakiikkuun. Tai hankin uuden työn:rolleyes:

Virheellinen sanoi:
Kauheet palkat porukoilla... Mulla ruhtinaalliset (noin) 1400€/kk miinus verot:wall: Ja työtä on ihan liikaa, eikä se aina mitään kevyttä ole. Eli vuodessa tulis yhteensä jotain 17000€. Taidanpa vetää itteni niskakiikkuun. Tai hankin uuden työn:rolleyes:

No mulla oli sun ikäsenä jotain 9000FIM/kk - ja muista, ei se aina vaihtamalla parane :) Mutta jännä yhtälö: tolla liksalla tein aikoinaan 8-16 hiki päässä hommia, nykyään 2300€/kk ja päivän aikana "ehtii" olla 2-7h netissä - pitkän päälle toki tylsistyttävää, mutta tähän on näköjään tyytyminen :david:

Viime vuoden tulot olivat karvan verran päälle 23 kiloeuroa, ja tänä vuonna mennee lähemmäs 26 kiloeuroa (viime vuonna olin vajaan kalenterivuoden töissä, se selittää eron suurimmaksi osaksi). Käytännöss tuo merkkaa sitä, että about 1400 ekua tulee kuukausittain käteen.
Palkkaa voisi toki saada enemmänkin, mutta eipähä toisaalta nykyisessä työssäni paljon tarvitse huhkia.

Nyt pitäisi päättää lähteekö AMK opiskelijana tekemään oman alan kesätöitä suht huonolla palkalla, vai sitten raskaampia kolmivuoro hommia tehtaaseen n. 100% paremmalla palkalla..

Relg sanoi:
Nyt pitäisi päättää lähteekö AMK opiskelijana tekemään oman alan kesätöitä suht huonolla palkalla, vai sitten raskaampia kolmivuoro hommia tehtaaseen n. 100% paremmalla palkalla..

Jatkon kannalta toki parempi, jos menet oman alan hommiin. Harmittaahan se tietysti jos saa 4 kuukauden ajan noin tonnin kuus versus pari tonnia, mutta AMK:n etu on juurikin nuo työharjoittelut joiden kautta usein koulun jälkeen työllistytään. Aika tyhjän päälle jäät, jos harjoittelupisteet tulee juuri ja juuri hyväksyttävästä paikasta eikä se harjoittelupaikka ole ollut lähelläkään sitä alaa mihin haluat oikeasti töihin. Niin kuin arvata saattaa, itse valitsin huonopalkkaisen, mutta jatkon kannalta tod.näk. kannattavamman vaihtoehdon tälle kesälle. Ainakin niin kuvittelen:)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Hyvät meriitit CV:ssä voittiainakin mulla "kovan" palkan.
Opiskelijalle on tosi tärkeetä saada kokemusta omalta alalta.
Ja muista, että se eka toimihenkilöpaikka on kaikkein vaikein saada.
Jos sitten hoidat hommasi kunnolla niin TH-töitä luulis piisaavan.

Se on sellainen näytön paikka ja pääset erottumaan edukses jos niin haluat.

mxu sanoi:
Bruttona vähän reilu 1400 e/kk :jahas:
Sen sitä saa kun on :david: eikä ole lahjoja opiskeluun.. :D

Niin tai on rehellinen, sitä kun on niin pirun helppo ilmottaa vähän yläkanttiin tai sitten muutenvaan jotkut huiput jota on tienannut. Onhan sitä itelläkin hyviäkin tilejä kun vähän ylkkää jne painetaan, mutta näissä pitäisi aina imoittaa se kuukauden PERUSPALKKA lisineen, mutta ei mitään ylitöitä tai lomarahoja mukaan yms.

Eli ei kannata masentua esim. tätä ketjua lukiessa, ei tämä nyt ihan koko totuttaa kerro näistä palkkatasoista kuitenkaan.;)

Timba79Eli ei kannata masentua esim. tätä ketjua lukiessa sanoi:
Ihan samaa mieltä kyllä oon. Porukka ilmottelee niitä huippu palkkojaan tänne. Onhan se omakin huippupalkka muistaakseni jotain yli 3500e/kk mutta en minä sitä kuitenkaan ilmottas tähän vakiopalkkanani.

Emmää mitää tiiä, mut viime vuonna ka oli kuulema jotai 2600, näin sanovat telkussa. Ja keskiarvoon siis kuuluu kaikki. Ei vain te alle 30 vuotiaat, vaan myös ne joilla on jo 20-30 vuotta ammattiaan ja ikälisiään takanaan. Se on näine ikäluokkineen se keskiarvo.

Suositut

Back
Ylös Bottom