Palkkari hakusessa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on ainakin minun mielestäni hyvä palkkari hintaansa nähden. lähinnä tuon valmiin glutamiinin ja kreatiinin takia...

Ano's Special

Maut: Mansikka ja vanilliini.
Pakkauskoko: 1250 g
Ravintosisältö/100 g:

Energia 1485 kJ/349 kcal
Proteiini 51 g josta lisätty
L-glutamiini 10 g
kreatiinimonohydraatti 10 g
Hiilihydraatti 42 g josta laktoosia 1,2 g
Rasva 2 g

Laktoosiahan tuossa vähän on mutta ei ainakaan minua haitannut

Hinta 19,5- 23 € paikasta riippuen.

Tämä on ainakin minun mielestäni hyvä palkkari hintaansa nähden. lähinnä tuon valmiin glutamiinin ja kreatiinin takia...

Ano's Special

Maut: Mansikka ja vanilliini.
Pakkauskoko: 1250 g
Ravintosisältö/100 g:

Energia 1485 kJ/349 kcal
Proteiini 51 g josta lisätty
L-glutamiini 10 g
kreatiinimonohydraatti 10 g
Hiilihydraatti 42 g josta laktoosia 1,2 g
Rasva 2 g

Laktoosiahan tuossa vähän on mutta ei ainakaan minua haitannut

Hinta 19,5- 23 € paikasta riippuen.

tosta on kyl maku ihan p*****stä. :urjo: mutta toimiva on.

Mä ole tällä hetkellä vetänyt seuraavaa settiä:

- 1/4 hera80 maustamaton
- 1/4 joku maustettu jenkkihera (nyt tais olla purewhey)
- 1/4 malto
- 1/4 panimosokeri
- kreatiini

Nykyään menee muuten melkein pelkästään Mass Blastia, jota höystän maustamattomalla heralla ja kreatiinilla. Suorastaan loistavan makuista ja hinnaltaa tosi edullista.

tosta on kyl maku ihan p*****stä. :urjo: mutta toimiva on.

Heh...:)

Täytyy kyllä myöntää että ei se kyllä kovin hyvää ole. Vaikka ei nyt ihan yrjöäkään. Ehkä vähän keinotekoisen ja vetisen makuista... Kyllä se alas menee muttei ehkä ihan huvikseen joisi...

Eli miten tää niinku onnistuu? Työnnänkö mä noi kaikki samaan boxiin ja paljonko mun pitää Kreatiinia ja Hera80 laittaa 4kiloon Mass Blastia?

heitä sekaan pari pussia perusheraa ja sekoita kunnolla. sitten kauhout 2-3d sitä jauhoo ja maitoon tai veteen. maidon kanssa suklaa massblast on aivan parasta
kreatiini erikseen juuri ennen kuin juot

Minkälaisilla suhteilla työ vedätten tota Mass Blastia ja Hera80? 1:2(Hera80:Mass Blast)? Mites muuten, onko sillä mitään palautukseen liittyviä seikkoja sekoittaako noita palkkareita veteen vai maitoon?

Minkälaisilla suhteilla työ vedätten tota Mass Blastia ja Hera80? 1:2(Hera80:Mass Blast)? Mites muuten, onko sillä mitään palautukseen liittyviä seikkoja sekoittaako noita palkkareita veteen vai maitoon?

Mä laitan 100 g blastia ja n. 20-25 g heraa, eli silleen että protua on vähintään se mitä hiilariakin. Ja 5 g kreaa vielä kaveriksi. Ja ei tolla nyt iso ero ole kumpaan sekottaa, mutta veteen sitä suositellaan sekoittamaan. Vesi on jo senkin takia hyvä, että voit pistää pelkät jauhos sheikkeriin ja salilla vasta vesi treenin jälkeen.

Ei se palkkari ole ainoa palauttaja tässä lajissa. Palautumiseen vaikuttaa myös energian määrä, makroravinnejakauma jne.
suositellaan, että veteen ( kätevyys salilla ) mutta maitoonkin voi tehdä ( esim. kotona salin jälkeen )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom