Palkkari hakusessa

Lempipalautusjuomaani ei tällä hetkellä näytä löytyvän maasta ja nyt täytyisi etsiä uusi merkki. Ongelmana on se, että minulle ei putoa millään mikään pirtelön, suklaan, mansikan, banaanin yms. makuinen, paksu ja maitomainen juoma. Ei varsinkaan treenin jälkeen :urjo:
Mielestäni esim. ABB:n valmisjuomat (Blue Thunder ym.) ovat ehdotonta herkkua mutta noita valmisjuomia ei viitsisi postista kantaa jatkuvasti selkä vääränä. Eli löytyisikö ehdotuksia kevyesti juotavasta, mehumaisesta ja mieluiten hurjasti proteiinia ja hiilareita sisältävästä palkkarista. Ja minulle palkkarilla hifistely antaa kummasti sisältöä elämään, joten mitä monimutkaisempi sekoitus niin sen onnellisemmaksi tulen :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ole tällä hetkellä vetänyt seuraavaa settiä:

- 1/4 hera80 maustamaton
- 1/4 joku maustettu jenkkihera (nyt tais olla purewhey)
- 1/4 malto
- 1/4 panimosokeri
- kreatiini

Tuo ei ole mitään pirtelömäistä tai maitomaista, tosi juoksevaa tavaraa kun laittaa riittävästi vettä sekaan. Maustettua heraa riittävän vähän ettei tule mitään imelää, mutta tuo panimosokeri antaa lisäimelyyttä just sopivasti, sen määrää tietty voi tossa säätää makunsa mukaan tai korvata vaikka kokonaan maltolla. Suosittelen!

Hmm... Voisi laittaa kokeiluun ja tehdä noin oma miksi. Tuo panimosokeri on täysin uusi tuttavuus minulle; löytynee normaaliprismasta?

Löytyy joo, samaa tavaraa kuin dextroosi, mutta helvetisti halvempaa. Primasta itekin tuon ostanut joskus, 2 kilon pusseja muistaakseni ja maksaa jotain 3-4 euroa.

Timba79 sanoi:
- 1/4 hera80 maustamaton
- 1/4 joku maustettu jenkkihera (nyt tais olla purewhey)
- 1/4 malto
- 1/4 panimosokeri
- kreatiini
Mitäh onko Timba hylännyt Mass Blastin+Hera80+krea kompon?

Itse suosisin tota mitä NGV:kin tossa tavallaan sanoi.
Eli Mass Blastia ja sen joukkohon Kreatiinia.. Lisäksi vielä Hera80 niin saa kätevästi sen suhteen 1:1 ja lähteepähän vähän sen Blastin makeuttakin poies, tulee vähän neutraalimpi maku tosin jos makeasta tykkää niin makuasioista ei sovi tietenkään kiistellä. (:

Joonaz sanoi:
Eli Mass Blastia ja sen joukkohon Kreatiinia.. Lisäksi vielä Hera80 niin saa kätevästi sen suhteen 1:1 ja lähteepähän vähän sen Blastin makeuttakin poies, tulee vähän neutraalimpi maku tosin jos makeasta tykkää niin makuasioista ei sovi tietenkään kiistellä. (:
Niin ja kohtahan American sarjaan tulee se halpa hera jolla voi tota Mass Blastia lantrata.:D
American halpis hera...:kuola: :kuola:

NGV sanoi:
Niin ja kohtahan American sarjaan tulee se halpa hera jolla voi tota Mass Blastia lantrata.:D
American halpis hera...:kuola: :kuola:

Eikös sitä ole jo saatavillakin??!! minun mielestäni olen pakkiksen sivulla siihen törmännytkin, vai onko tämä ollut unta :o

Joonaz sanoi:
Eikös sitä ole jo saatavillakin??!! minun mielestäni olen pakkiksen sivulla siihen törmännytkin, vai onko tämä ollut unta :o

unta..sekotat varmaan ammatilaishitaaseen

NGV sanoi:
Mitäh onko Timba hylännyt Mass Blastin+Hera80+krea kompon?

En ole, mutta vaihtelu virkistää ja piti tuhota tuo kaappiin jäänyt jenkkihera pois. Tilasin 12 kiloa blastia, että eipä sitä varmaan taas hetkeen vaihdeta.

Mutta pysytäänpä nyt aiheessa, eli Littledragonin palkkarissa ja jauhetaan noista halpaheroista ja mun palkkareista jossain muualla.

No niin, pikkukemistin työpajassa on sotkettu oma palkkari kasaan läjästä pussukoita. Yksi annos tätä Akumiittia sisältää:

Pääasia:
Hiilihydraattia 50 g
Proteiinia (heraisolaatti) 30 g

Ja höpötykset päälle:
Tri-Kreatiini-Malaatti 4000mg
Kreatiini-Etyyli-Esteri HCI 1000mg
Glykosyamiini 1000mg
L-Glutamiini 1200mg
L-Glutamiini-Alfa-Ketoglutaraatti 1000mg
Glucuronolactone 1000mg
L-Arginiini-Alfa-Ketoglutaraatti 500mg
Di-Arginiini-Malaatti 500mg
N-Asetyyli-L-Glutamiini 500mg
l-leusiini 5000 mg
Tauriini 2100mg
Betaiini 2000mg
B1-vitamiini 0,35 mg
B2-vitamiini 0,4 mg
Niasiini 4,5 mg
B6-vitamiini 0,5 mg
B12-vitamiini 0,25 µg
Biotiini 0,04 mg
Pantoteenihappo 1,5 mg
Natrium 100 mg
Magnesium 45 mg
Kaliumi 100 mg
Kromi 25 µg

...Hassutteluahan nuo loppurivit proteiinin jälkeen ovat, mutta henkisesti kumman palkitsevaa; ainakin kaltaiselleni elämättömälle otukselle. Tarkoitus on myös jatkaa hifistelyä ja miettiä mitä kaikkea tuohon kannattaisikaan sotkea vielä lisäksi.

Ja tärkein ominaisuus ainakin täyttyy; rakenne on kevyt ja maku raikkaan appelsiininen ilman häivähdystäkään iljettävistä suklaapirtelöistä tai muista kaakaomaisista kammotuksista. Kyllä kotona leivottu aina kaupasta ostetun valmispalkkarin voittaa :kippis1:

hehe, ite oon samaa mieltä. sekoitus on aina parempi kuin valmis, koska aromit ei oo tullu tehtaalta, vaan ihan omista lähteistä. ite tykkäsin hera+mustaviinimarjamehu+vanilja recopower+ krea + malto sekoituksesta
aivan sikahyvää, parempaa kuin tällä hetkellä menevää suklaa recopower,suklaa whey, malto, krea :( maustettua, haisee vaan suklaalle, muuten maistuu aika pahalle

Eli miten tää niinku onnistuu? Työnnänkö mä noi kaikki samaan boxiin ja paljonko mun pitää Kreatiinia ja Hera80 laittaa 4kiloon Mass Blastia?

Mulla menee...
Fast Whey+ 1dl
Fast Hera80 1dl
Fast Creatine puol ruokalusikallista
Fast Glutamine puol ruokalusikallista
Fast Dextro ruokalusikallinen
ja maltoa ruokalusikallinen ...shakeriin reenin päätteeks.Ihan ok combo.

Nyt kun toi whey+ on lopussa aattelin seuraavaa:

Fast HTR 3dl kahvin makuisena ja joukkoon vielä hera80 1dl.:rolleyes:

Mistä muuten sait littledragon67 noi Niasiinit ja Pantoteenihapot yms.?
Ja millä ihmeellä mittasit noi mg:t ja µg:t?

eiks sillee sanota et mitä pahemman makusta, sitä tehokkaanpaa se on????

enpä nyt tiedä onko ihan näin :jahas:
Ite tykkään palkkariks ihan perinteistä

50:50 heraa/maltoa
+teelusikallinen glutaa ja kreaa

Mun mielestä mansikka funlightilla saa erinomaisen blandiksen ja kun laittaa runsaasti vettä niin kuin pitääkin ei siitä mitään puuroa tule vaan lähes janojuomaa :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom