Voe mahoton mikä kehitys noin nopskaan. Hienoa!4 menee nyt:p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voe mahoton mikä kehitys noin nopskaan. Hienoa!4 menee nyt:p
Se johtui siitä, että kokeilin aina ennen treenin loppuvaiheessa jolloin olen ollut jo väsynyt, lisäksi 1v nukkuu nykyään suuremmin heräilemättä joten itsekin jaksan enemmän. Nyt leukatreenien takia penkki junnaa, mutta taidan ottaa penkin kunnolla työn alle vasta kun 10 leukaa menee.Voe mahoton mikä kehitys noin nopskaan. Hienoa!
Mulle on tullut tavaksi kokeilla aina ekaksi leukaennätys ja sen jälkeen vuorotellen kyykkyä ja leukaaMinä teen leuat aina ensin tai yhdessä ensimmäisen liikkeen kanssa. Toki se sitten heikentää voimia esim. juuri penkistä. Ja vaikka ennen kaikkea selällä yritän vetää, niin kaikki painojen käsissä pitäminen tuntuu hankalalta useampien leuanvetojen jälkeen, eli esim. sjmv ja askelkyykkykävelyt jne., tuntuvat hankalilta, kun kädet ovat ihan väsyneet (vaikka siis näissä liikkeissä remmejä käytänkin).
Minä en kaksi vuotta sitten saanut omin avuin yhtään leukaa. Cross fit- ohjaajan neuvoilla sain saman tien neljä leukaa (alla kaksi kuukautta satunnaista haahuilua salilla). Nyt omin neuvoin treenannut vähän miten sattuu leuanvetoa muun treenin ohessa ja juuri meni omalla painolla 17 ja nämä puhtaita, kyynärnivel ojentuneena ala-asennossa ja ilman heijaamista vartalolla. Eli ei cross fit-vemputuksia. Mutta kyllä siis, tekniikka- ja voimalaji ehdottomasti. Alkuun vaati ohjeet ja ulkopuolista apua mulla ainakin.Mulla ei mene edelleenkään yhtään. Avustettuja -5kg menee n. 6 putkeen. Onkohan se miten paljon tekniikkalaji? Jos on, niin ei varmana mene vielä pitkään aikaan. Tarttis varmaan treenata enemmän yläkroppaa:oops:
Olipa kevyen näköistä!Eilen sain tehtyä uuden oman ennätyksen leuanvedossa! Ihan en 20 toistoon vielä päässyt, mutta lähellä oli.
Kiitos. Lahjat taitaa olla just tällä kestävyys puolella kun varsinaisesti en treenannut toistoleuanvetoa vaan alla oli perusvoima ja maksimivoima kaudet. Josko SM-kisoihin, jotka ovat 2 kuukauden päästä yrittäisi myös tota kestovoimaa treenata.Uskomaton kestävyys sinulla Helka! Mahtavaa!