Paljonko rautaa tangossa pystypunnerruksessa?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jos tekniikka ei isoilla painoilla pysy hallinnassa niin joko tekee kiinteällä liikeradalla laitteissa tai vähentää painoja jotta pysyy taas konrollissa. Vähänmelkeinsinnepäinmutteikuitenkaan-liikeradat tekevät hallaa olkapäille.

Kässäreillä olen tehnyt 34kgx7

Mutta pariin kertaan kässäreillä on tuntunut ihan kuin olkapää menisi sijoiltaan. Eli kun punnerran painoja ylöspäin (tai lasken alaspäin) niin jos paino lähtee menemään taaksepäin kun kyynervarsi on jo koukussa niin sitten tuntuu että muljahtaa ja kipu on kova. Tosin tuntuu että se menee takaisin sijoilleen saman tien jos se nyt sitä on.

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa itselle isojen painojen kanssa? Ei tätä ikinä tangon kanssa tapahdu. eihän se olisi edes mahdollista.?...

minulla on ollut/on ihan sama juttu, ja olen jättänyt kp pystypunnerrukset.
ranskalaisessa punnerruksessa käsipainoilla loukkasin olkapääni aika pahasti(meni sijoiltaan) tangolla ei mitään ongelmaa.

Voi olla, että on jo mainittu aikaisemmin.

Itse olen havainnut, että kannattaa tehdä ensiksi viparit pois alta. Tämän jälkeen alkaa tekemään pystypunnerruksia. Vipareiden jälkeen lihakset ovat pumpissa, joten ne "tukevat" hyvin pystypunnerruksissa. Ei tosin pysty tekemään yhtä isoilla painoilla pystyä, mutta lihakset tekevät kuitenkin saman työn... Eli jos egon jättää kotiin, niin tämän ei pitäisi olla ongelma. :)

Ja noista painomääristä... ehkä jotain 32,5kg käsipäinoilla uskallan tehdä parhaimmillaan. Tangolla en oikeastaan koskaan tee sarjoja.

fiilistellään nyt tällä, ennätys käsipainoilla 6x55kg. Tässä linkki tohon vanhaan pätkään, ah noita aikoja http://www.badongo.com/vid/353623

Aika hyvin ton ikäseltä. Varsinkin kun pukkaat ton ekan toistonkin ite. Lasket aika alas noi painot ja näyttäis menevän aika paljon rinnalle noi punnerrukset, mutta kaipa ne olkapäätkin hittiä saa. :whip:

viskatkaas toi 55kg pystäri jonnekki muualle ku ei tuolla tykkää toimia :itku:

Itelläni parhaat setit pystäri käppäreillä 3x6x30, tangolla 2x6x60 ja penkissä 3x6x97,5.
Pystärit tehty selkänojan kanssa istuen.

E. Ja lasken painot kässäreillä olkapäihin, tangolla kaulan korkeudelle.

Itselläni ilmeisesti olkapäät edellä rintaa; punnerran pystypunnerruksessa leveällä otteella leuan korkeudelle 3x8 65kg. Penkissä vain jotain 2x6 70kg :(

Ite teen Smithissä tuota penkkipunnerrusta ja siinä painoa on molemmilla puolilla 10kg eli yhteensä 20kg. Paljonko muuten se Smithin tanko painaa normaalisti? Eri painoisiahan varmaan on, mutta noin niinku yleensä..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom