Paljonko rautaa tangossa pystypunnerruksessa?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Etkai vaan laske tankoa kovin alas (tyyliin rintaan asti)? Ja ootko koittanu useampia oteleveyksiä? Mulla olkapäät kettuilee helposti jos on kovin leveä ote, kapeammalla vaikka ojentajat joutuukin saamaan vähän lisähuutia niin se säästää silti mun olkapäitä..

kyllähän se aika alas menee, ja teen joka toisen treenin niskan taa. teen aina samalla oteleveydellä:rolleyes:

Smithissä 45kg, tanko päälaen tasalle. Käsipainoilla 30x5, 35kg painoisilla menisi varmaan ykkönen. Lasken painot melkein kiinni olkapäihin.

Kuinkas nyt näin? Smithissä tangolla 45kg ja sitten 30kg limput käsissä 5 kertaa?? Ymmärsinkö nyt jotain väärin vai? Luulisi että tuo Smithpunnerrus olisi jossain +60kg

Ei tuossa ole mitään kummallista. Minä teen käsipainoilla 26kg x 8, kun tangolla menee niskantakaa vain 40kg x 5. Alaleuan korkeudelle lasken.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Samoin laittamalla sen selkänojan pystyyn ja pitämällä kaaren kurissa, jää rintakin kyllä pois pelistä. Ilman tukea, etenkin seisten, moni vetää sellaisen kaaren selkään että katsominen sattuu ja liike on melkein vinopenkkiä.

Just samaa aattelin, itse teen kässäreilla pystypunnerrusta, istuen, selkä tuettuna, selkätuki lähes pystysuorassa, muna vasemmassa lahkeessa.
Eli penkin selkänoja on ensimmäisessä pykälässä minkä penkistä saa 90 asteen kulman jälkeen.
Ei mulla ainakaan ole rintaranka niin notkee, että tuossa voisin ottaa kannuja apuun olkapäitä tehdessä.

Joskus meni 30 kg:n kässäreillä 7 ja 5, ei me enää :(

Just samaa aattelin, itse teen kässäreilla pystypunnerrusta, istuen, selkä tuettuna, selkätuki lähes pystysuorassa, muna vasemmassa lahkeessa.

Heheh... Olipas tarkka kuvaus asennosta! :D

Eli penkin selkänoja on ensimmäisessä pykälässä minkä penkistä saa 90 asteen kulman jälkeen.
Ei mulla ainakaan ole rintaranka niin notkee, että tuossa voisin ottaa kannuja apuun olkapäitä tehdessä.

Joskus meni 30 kg:n kässäreillä 7 ja 5, ei me enää :(

Ootko kokeillu meneekö muna oikeassa puntissa? Äkkiseltään tulis mieleen, että se vois auttaa. :eek:

Oma pystypunnerrus max on noin 85kg ja penkkimax jotain 130-140kg onko nämä nyt minkäälaisessa suhteessa?
Mulla on about samat suhteet eli 2x80kg pystäriä rinnasta asti oon ottan, myös kasin 70kg:lla, ja penkki on 130-135 paikkeilla nyt. Tuntuu kyllä olevan aina kaikkien tuloksia huonommat nuo pystärit, pitää alkaa rankaisemaan kai vaan enempi.:whip:

Vapaalla tangolla pystypunnerrusta istuen kolme sarjaa helpohkoja kaseja 60 kilolla. Smithissä 4x110 6x100 taitaa olla kovimmat sarjat. Ja näissä liikkeissä päästän tangon leuan tasalle. Käsipainoilla olen tehnyt 35kg painoisilla kutosen ja 30kg kässäreillä kymppejä ja ylikin.
Tämän hetken penkkimaxia en tiedä, mutta varmaan 170kg nurkissa pyörii.

Kässäreillä olen tehnyt 34kgx7

Mutta pariin kertaan kässäreillä on tuntunut ihan kuin olkapää menisi sijoiltaan. Eli kun punnerran painoja ylöspäin (tai lasken alaspäin) niin jos paino lähtee menemään taaksepäin kun kyynervarsi on jo koukussa niin sitten tuntuu että muljahtaa ja kipu on kova. Tosin tuntuu että se menee takaisin sijoilleen saman tien jos se nyt sitä on.

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa itselle isojen painojen kanssa? Ei tätä ikinä tangon kanssa tapahdu. eihän se olisi edes mahdollista.?...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom