Paljonko rahaa lisäravinteisiin per kk?

battleaxe sanoi:
:eek: Mitä sä vedät???

Evolta kaikki hifistely tuotteet niin saa ton summan helposti kasaan...
Immediate Action (ilman tätä en osaa enää elää)
Preworkout Charge
Ion92
Glutamiini

Sitten vielä kaseiinia ja perusheraa illalla. Meinasin nyt maistella Pure Wheytä. Sitten tietysti nää vitamiinit ja öljyt jne. Tuppaahan tuo käymään välillä hieman opiskelijan kukkaron päälle, mutta itsepähän olen tieni valinnut... :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
realdeal sanoi:
...Jengi laittaa lisäravinteisiin. Lisäravinteilla en tarkoita "lisäravinteita" :D

Mulla menee n. 110€.

Raflaan menee vähemmän. Menis enemmän, mutta ku ei tarjoilla :kippis1:

Pistän pohjat 15€/kk :hyper:

Vaikea arvioida.Pitäs laskee paljonko koko vuonna suurinpiirtein menee ja jakaa se sitten yhdelle kuukaudelle.Päivittäin menee kahta erilaista proteinia(palautusjuoma hera+työpäivän aikana maitoproteini drinkki)maltoa vähän ja sitten B,C vitamiinit+kalium,magnesium,sinkki tabletit.Öljytkin otan rypsäristä joka kai lasketaan ruokatarvikkeeksi.Vuoden aikana ehkä yksi pakkaus kreatiinia.Sillointällöin proteinipatukoita.Cla ja lesitiini yleensä vain dietillä.Meniskö n.20-30 euroo kk.

Heraprotskaa,maltoo(palautusdrinksuun), monivitamiinit ja kalanmaksaöljyt.En oo laskenu paljonko noihin menee, vuositolkullahan nuita on kuitenkin tullut jauhettua pois lukien kalamaksaöljy jota olen popsinut reilun pari vuotta.

Normaaliin safkaan menee se ~50e /kk ja mutsilla kun käy niin saa joskus jonkun maksalaatikon vietyä :)

nauski sanoi:
Normaaliin safkaan menee se ~50e /kk ja mutsilla kun käy niin saa joskus jonkun maksalaatikon vietyä :)
Millä sä oikeen elät jos 50€/kk menee ruokaan? Mä luulin syöväni pienellä budjetilla ja menee se 7-8€ päivässä. Laskehan nyt uudelleen mitä suuhus laitat. Naiskovis syö tolla summalla päivän ;)

IJK sanoi:
Millä sä oikeen elät jos 50€/kk menee ruokaan? Mä luulin syöväni pienellä budjetilla ja menee se 7-8€ päivässä. Laskehan nyt uudelleen mitä suuhus laitat. Naiskovis syö tolla summalla päivän ;)

Totta puhut taisi mennä hieman yläkanttiin tuo 50e. Ja makaronilla ja puurolla tässä hyvin pitkälti on elelty.

nauski sanoi:

Ei sitten kannata hirveesti miettiä mistä johtuu ettei kehity..

Offilla ei mee kuin palautumisjuoma.

Dietillä allekirjoittaneella kuukaudessa

(suluissa olevista herkuista nauttii meidän perheessä vain vaimo)

Maltoo 3kg
Pari purkkia Fast-wayta +1kg
Reilu purkku Glutaa +1kg
C-vitsku
B-vitsku
E-vitsku
Biotiini
Glukosamiini/SMS
Monivitamiini
Magnesium
Omega-3
ALA
CLA
Kreatiini-Pyruvaatti
Melatoniini
Gaba
VanadylSulfaatti
Combizyme(dietin loppu puolella jos tarvii)
Glyseroli(dietin loppu puolella jos tarvii)
Mega-pack(näitä kiireessä, mutta joskus harvoin kuitenkin)
(Kupari)
(Sinkki)
(Kromi)
(Foolihappo)
(Maitohappo bakteereja)

Se tekee rumemman osalta meidän perheessä noin 500€ kuussa. Pienempi selviää vähemmällä mutta hänellä on paljon laajempi reperetuaari.

-Aki

Paljon menee rahaa lisäravinteisiin kk:ssa

Mietin tossa että paljonkohan porukalla yleensä menee noihin lisäravinteisiin rahaa kuukaudessa.

Proteiini, hiilihydraatit, Glutamiini, kalaöljyt, vitamiinit yms.

Laskin tossa että mulla taitaa mennä 80€...

Kiinnostais vaan tietää että tuhlaanko mä liikaa rahaa noihin ja paljon muilla menee/pitäiskö vaihtaa jotain tuotteita edullisempiin esim. noi vitamiinit...

Suositut

Back
Ylös Bottom