40-50 €/kk, yli puolet summasta menee proteiinipatukoihin, kun ovat niin käteviä ja verrattuna muihin lisäravinteisiini.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
n.50g luultavasti aika tarkka arvioBricktop sanoi:Onko muuten tietoa kuinka paljon painaa desi panimosokeria?
Achilles sanoi:3kg maltopussi kestää mulla n. 6kk == 13,9€/6 == 2,32€/kk.
700g protskua kestää mulla n. 7kk == 23€/7 == 3,29€/kk.
pauvau sanoi:ehkä kaikkein suurin epätietoisuus tällä hetkellä(tämän alan ihmisillä kautta linjan)
koskee nimenomaan ns. lisäravinteita.
eli kaikenmaailman voimanlisääjätabletteja (tribulus/voimanlisääjä/testosteroni/thermogenesis.- ym)
aiemmin on puhuttu myös täällä paljon kyseisten aineiden toimivuudesta.
ja enimmissä määrin on tultu siihen tulokseen, että kyseessä olevien aineiden
fysiologinen vaikutus on kiistatta plasebo- eli lumevaikutus.
kuitenkin kyseisten tuotteiden myynti on viimeisten vuosien aikana kasvanut räjähdysmäiseen magnituudiin.,
ergo
kyseisten tuotteiden vaikutus on ollut ennenkaikkea myönteinen,
ja jos kaltaisten tuotteiden lumevaikutus saa ihmiset käymään kuntosaleilla ja yleensäkin harrastamaan liikunnallisia aktiviteetteja, niin on mielestäni kyseisten tuotteiden olemassaolo ja suuren magnituudin saama huomio ainoastaan positiivinen .
Gillyanne sanoi:Eli syöt kuukaudessa 500 g maltoa ja 100 g protskua?
EDIT: Ihmetyttää siis vain tuo epäsuhta, itse kun en keksi maltolle mitään muuta järkevää käyttötarkoitusta kuin osana palautusjuomaa.
Achilles sanoi:jep. sekoitan joka treeniin juomapulloon maltoa, kaakaojauhetta ja vettä. mulla toimii tosi hyvin, siis saan lisäenergiaa treeniin. palautusjuomana kreatiini ja proteiini maitolasiin sekoitettuna.
sammyx sanoi:aika tiukka palautusjuoma sulla, pakko sanoa. Ehkä sun kannattaisi lueskella vähän pakkiksen ravinto-threadeja, tai edes niitä lisäravinnepussien etikettejä.
ja tietty maltoa siihen palkkariin ja vettä ei maitoa esim. 50g maltoa ja 50g proteiinia ja veteen ja jos käyttää kreaa niin sitä 5g siinä on palautumis juoma! :whip:Achilles sanoi:putosin kärryiltä???
siis kreatiini suositellaan otettavan heti treenin jälkeen.
samoin lisäproteiini joko heti treenin jälkeen tai 1h ennen
treeniä.