Paljonko rahaa lisäravinteisiin per kk?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiukan päässälaskun jälkeen sain tulokseksi vajaa 10 € kuussa :D
Köyhä opiskelija kun vetää tasan palautusjuoman...

tosson vanha kalluppi, eipä kovin otannallinen. (toisiks ylimmäinen gallup) linkki

Emäntä syö samoja löylyjä kuin minäkin ja menee Vitamaxia, kreatiinia, heraturboo, maltoo, kalaöljyy, makeutusjauhetta (höhöhö) noihin menee yhteensä jotain 200 euroo kuussa ja varmaan enemmänkin joskus..

Paljon rahaa lisäravinteisiin..?!?!

Paljon porukalla menee kuussa rahaa lisäravinteisiin (noin suunnilleen)?!?!:kippis1:

Palautusjuomaan ja vitamiineihin uppoaa n. 20 euroa kuussa. Ruoka ja "lisäravinteet" ovatkin sitten huomattavasti suurempi kuluerä. :D

50-100€, kuka näitä jaksaa laskea. Jenkeistä tuli ostettua hirmusatsit kamaa mukaan, mutta alkaa kädet haroa tyhjää ja on pitänyt löytää suomalaisia "sourceja". Perusproteiinit ja kreatiini alkavat olla aika halpoja täälläkin.

20-60e. Talvella tulee syötyä ehkä enemmänkin rahan edestä. Kesällä on aina muuta puuhaa eikä jaksa samalla tavalla panostaa tohon sali treeniin. Perus ruokaa koitan syödä normaalia enemmän ja muutenkin kesät on peruskunto treenin aikaa ja kaseja tulee tehtyä kaikille muulle paitsi vedolle max.6.

Varmaan joku 10-20 euroo, en käytä muuta ku maltoo ja heraa. no multitabsi päivässä myös mut en mä sitä ite maksa. Palautusjuomalla ja satunnaisilla lisäproteiinijuomilla pärjätään. Aina sillon ku on kiire jonnekin eikä kerkee syömään ni on helvetin kätevää heittää maltoo ja proteiinia maitoon ja juoda se alta 3 minuutin. :)

0 Euroa. Ja koko mun uran aikana 0 Euroa. En halua mainostaa mun elämäntapaa mitenkään, olen vain itse tehnyt asioita niin kuin mä teen. Sitten kun olen parempi nostamaan ja treenaamaan ja suunnittelemaan treeniohjelmia ja minulla sen lisäksi on ylimääräistä rahaa niin voin ostaa lisäravinteita...

Kuitenkin voisin kuvitella että hommasta ei juurikaan tulisi kalliimpaa jos ostaisin jotain pulveria - voisin ostaa vähemmän safkaa.

Katselin pakkotoiston verkkokaupasta juuri että mitä sitä tarvitsisi ja kaiken kaikkiaan summaksi tuli 130euroa ilman postikuluja. Pisti miettimään että onko se nyt sitten sen arvoista. Nyt kun luin paljon ihmiset pistävät rahaa KUUKAUDESSA lisäravinteisiin niin voi kyllä tuon satsin pistää helposti tilaukseen, koska tuo tulee riittämään vähintään kolmeksi kuukaudeksi. Siinä vaiheessa loppuu glutamiini, saa nähdä mitä muuta on jäljellä. Onneksi vitskut ja kalaöljyt yms. saa ostaa vielä äipän rahoilla. :haart: Kesä ois tarkotuksena treenata kovaa. Saa nähdä miten tulee onnistumaan. :whip:

Pussi heraprotskuu kuukaudessa. Mut sillo, ku käyn ostaa ton pussin ni yleensä mukaan tarttuu muutama hy-prokin :kuola:

Mutta alle 30€/kk menee.

Suositut

Back
Ylös Bottom