Paljonko rahaa lisäravinteisiin per kk?

...Jengi laittaa lisäravinteisiin. Lisäravinteilla en tarkoita "lisäravinteita" :D

Mulla menee n. 110€.

Raflaan menee vähemmän. Menis enemmän, mutta ku ei tarjoilla :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
140+ EUR, mutta tähän lasken mukaan kaikki vitamiinit ja mineraalit, joita myös vaimo käyttää.

Edit: tarkennetaan. Kun olen usein väittänyt että en käytä paljon lisäprotskua, niin toistetaan nyt vielä että näin on. Melkein kaiken proteiinin ja makroravinteet yleensäkin syön ruoasta, mutta illan viimeinen ateria on usein protskudrinkki.

Tuo lukema vaan näytti niin suurelta verrattuna muihin.

Tämä kattaa siis kreatiinin, glutamiinin, ALA:n, kalaöljyn,e-vitamiinin, c-vitamiinin, b-vitamiinin, multivitan, gla:n, magnesiumin,sinkin, seleenin, palautusjuomaprotskun, palautusjuomamalton ja suhteellisen pienenä taloudellisena vaikuttajana perusprotskun.

Marraskuun tiliotteen mukaan meni 152,80€,siinä on kyllä ostettu jo joulukuunkin palautumisjuomat mutta summasta puuttuu apteekkituotteet eli kalaöljy,kalanmaksaöly ja vitamiinit.

Ehkä jotain <50 euroa.

Ruokaan meneekin sitten vastaavasti varmaan 500. Todennäkösesti noilla jauhoilla sun muilla mömmöillä vois aika paljon pienentää ruokalaskua, mutta kun kunnon eväkset maistuu NIIN paljo paremmalta...:hmmm:

joo...

Varmaankin satkun pintaan. Vitamiineja jne tarvii hankkia harvemmin kun taas protsku tuntuu olevan kokoajan loppu.

Eli 50 - 150 egee/kk

Meijän perheessä menee varmaan noihin protskuihin ja muihin lisäravinteisiin n. 150 € kuussa siinä ei oo vielä vitamiinit mukana mutta sanotaan n. 180 € per kk

Aika karmeita summia siis yli tonni Kääk ei sitä kaupassa paljon ajattele mitä maksaa ku ostaa mutta nyt kyn rupesin ynnäämään, niin noilla rahoilla kävis 3 kertaa vuodessa etelässä... pitäisköhän vaihtaa lajia siihen niin paljon puhuttuun curlingiin ??:D

Karkea veikkaus on ehkä 40-60 euroa nykyään. Laskemista vaikeuttaa se, että yleensä olen ostanut aina kesätöiden jälkeen koko talven perusprotskut kerralla ja muut olen taas hommannut tarpeen vaatiessa ja niiden muiden ostosten määrää ei aina muista..

Oon hiukan saanut tuota lukua alemmas, kun aloin käyttää perusprotskuna maitoproteiinia heran sijasta. Pal. juomaan sitten parempaa tavaraa...

Pelkkä palautusjuoma käytössä, 1€/kpl, 3xviikko ~12€/kk :D

edit: riippuu onko kreatiini käytössä vai ei, se nostaa hiukan hintaa tuosta eurosta.

Ehkä 30-40 euroa/kk. Niukasti menee lisäproteiinia, kun muuten syö laadukkaasti. Vitamiineistä ym. kuluu mg, ca, bekostrongia, pellavaöljyä, c-vitamiinia.

5-10 € ? kalanmaksaöljy + vitamiineja

mutta paljonkohan sitä menee tunaan, rahkaan ja maitoon ??
no syödä täytyisi vaikkei treenaisikaan :D
Uskoisin että ruokapuolella tulee säästöjä kun tulee kierrettyä suklaa ja keksihyllyt.:rolleyes:

Meneehän sitä muutamia kymmeniä euroja.. ruokaan meneekin sitten paaaaaaaljon enempi!!

Tällä hetkellä ei tule otettua ku toi palautusjuoma ja lisäksi vitskut, magnesium, sinkkiä jne... Enkä taida laskea paljon tekee kuukaudessa, olen tietysti pyrkinyt ottamaan tuosta halvemmasta päästä ja ruokaakin tietysti uppoo ihan kohtuullisesti. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom