Paljonko otat etukyykystä?

user10293

Banned
Eli ne harvat jotka harjoittavat tätä kuningasliikettä, ilmoittakoon tuloksensa (max. tai parhaat sarjapainot).

Itse en juurikaan takakyykkyä tee, vaan pääliikkeenä yleensä juuri etukyykyn. Paras sarja on 3 x 175 kg (ja ihan pohjasta, siis).

3x175 on jo aika kivasti imo. 145kg 15-vuotiaalle on sitäkin enemmän.

Maksimia en ole tehnyt, mutta veikkaan sen olevan jossain 125 tienoilla(ja 115 rinnalle :itku:). Paremmin etukyykky sopii minulle, koska liikkuvuus on melko huonoa. Etukyykyssä polvet eivät taivu sivulle, eikä nivuset tai lonkankoukistajat kiristä

Eli ne harvat jotka harjoittavat tätä kuningasliikettä, ilmoittakoon tuloksensa (max. tai parhaat sarjapainot).

Itse en juurikaan takakyykkyä tee, vaan pääliikkeenä yleensä juuri etukyykyn. Paras sarja on 3 x 175 kg (ja ihan pohjasta, siis).

Treenataan muuten samalla salilla...;)
Olen vain kerran kokeillut liikettä jolloin tein 5x80kg. On vain tullut väännettyä tavallista kyykyyä perkuleesti.
Vois vaikka tänään ruveta treenaamaan etukyykkyä

Hirveitä rautoja jätkät siirtelee etukyykyssä... Ite vasta pari vkoa tuota etukyykkyä harjottanut ja nyt saa jo 60kg:lla tehtyä vakaasti muutamia toistoja :itku:

Taidan pitää tuota tankoa vähä vääräs kohtaa kun ottaa kun tuntuu etuolkapäissä aika pahasti, tai sitte pidän oikein, mutta ei oo vaan tottunut? Mene ja tiedä. Kaippa tuo tulos tosta aika nopeesti nousee...

3x100kg. Melko helppoa. ei kauheasti tuu liikettä tehtyä mutta sillon tällön innostuu :D

E. Mave reenin päälle

2x3x90 kg on tähän mennessä paras. Tosin tuosta on jo jonkin aikaa, pitää koittaa joku kerta, et paljon tulos on nyt. Nuo sarjat tein painonnostotyylisellä otteella, ei siis rstiotteella. Ristiottella menee huomattavasti vähemmän, koska en ole vielä tottunut siihen. Pitää jatkaa otteen harjoittelemista, niin tuloksetkin nousee.

Tammikuussa 4x105kg pohjasta ilman mitään varusteita. Jotenkin sopii itellekkin toi etukyykky tosi hyvin, ei satu enää polviin ja mukava tehdä ! Takakyykyssä en oo vissiin ku 6x100kg joskus viime vuoden lopulla ottanu, että aika outo suhde mulla taka- ja etukyykyn kanssa.

ennätyssarja 10x100kg viime vuodelta, ykkönen varmaankin jotain 130kg.IMO etukyykky yks parhaista jalkaliikkeistä

Back
Ylös Bottom