Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
1e kertamaksu. Sillä mennään :D Tuolla siis ladataan rahaa kortille ja opiskelijalta lähtee 1e/krt... Kaikki tarpeellinen löytyy!

0€/v autotalli :rock:

Tällä hetkellä 90 eunua elokuusta joulukuuhun vuokin urkilla.

1,7 €/ kerta ja duuni maksaa loput. Käytössä kaikki pääkaupunkiseudun fix-liikuntakeskukset ja kaikki niiden palvelut.

TRENT sanoi:
Onko se yliopiston salimaksu nyt 20 euroa vuodessa. Jotain sinnepäin kuitenki. Onneks näissä opinnoissa menee vielä tovi, ettei tartte ruveta salia vaihtamaan :) .

Joo, yliopistoliikunnan maksu ainakin jyväskylässä on toi 20 / vuosi. Sillähän tietekin pääsee liikkumaan myös muuta, jos kiinnostusta riittää.

Tuo on loistava syy opiskella vielä muutama vuosi... ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3.70/kk tai sitten käyn ilmaiseksi kaupungin voimailusalilla, eli mulla tämä harrastus ei ainakaan näiltä osin syö rahaa.

Edit: Katso signatyyr

PerseLihas sanoi:
Kiinnostais vähän saada tietää noista ilmaisista työpaikkasaleista, että minkä tasosia nää oikeen on?

No sanotaan niin että erinäisistä syistä olisin hyvin yllättynyt jos meidän salilta jotain oleellista puuttuisi. Itse en myöskään ole havainnut että mitään tarpeellista puuttuvan.

120 euroa/3 kk, turhan kallista on. Paikkana Joensuun Fitness&Aerobic club.
Tästä työpaikka korvaa muistaakseni muutaman kympin puoleen vuoteen (jos muistan ottaa ne alennukset)
Kateeks käy meidän firman Vantaan yksikön ihmisiä, niillä on työpaikalla oma ilmainen sali käytössä, mielestäni vielä varsin laadukas. Muutamia kertoja tullut työmatkoilla käytyä reenailemassa siellä ja aina ottaa päähän kun ne vötläkkeet ei juurikaan edes käytä sitä. Tasan ei käy onnen lahnat. :curs:

en tainnu ihan kärkeen mennä.. :) 55€/kk

17€/kk sisältäen oman avaimen salille.kts saliarvosteluista Ii-body Ry Iisalmi

90e/vuosi.

0 €/kk, kun käyn firman kellarissa treenaamassa.

PerseLihas sanoi:
Kiinnostais vähän saada tietää noista ilmaisista työpaikkasaleista, että minkä tasosia nää oikeen on?

Meillä löytyy salilta penkki, kyykkyteline, joku multihärveli (ylätalja, alatalja, reidenojennus, peck deck), reidenkoukistusvehje, vapaita painoja, nyrkkeilysäkki, kuntopyörä ja soutulaite. Kaikki lihasryhmät olen saanut noilla treenattua. Lisäksi kun pääsääntöisesti yksin saa treenata, niin musiikin voi itse päättää ja sitä voi huudattaa täysillä. Ihan hirveästi tuolla ei esim. taljassa ole painoja, eli sitten kun olen iso ja vahva, niin pitää varmaan lähteä muualle treenaamaan.

Meiltä voi työpaikan kautta ostaa myös liikuntaseteleitä, jotka käyvät pariin paikalliseen kuntosaliin. Liikuntaseteleistä firma maksaa 50 %, joten salilla voi käydä puoleen hintaan (mikä se hinta sitten ikinä onkin). Noita liikuntaseteleitä voi tosin ostaa vain rajallisen määrän vuodessa.

Minnekään näille uusille jäsenyyssaleille mua ei sais kirveelläkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom