Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
PerseLihas sanoi:
Kiinnostais vähän saada tietää noista ilmaisista työpaikkasaleista, että minkä tasosia nää oikeen on?
Meillä ainakin on vallan hyvä ja kattava. Hyväkuntoiset uudehkot laitteet, pääasiassa Technogymiä. Oikeastaan ainoa mitä kaipaisin on oikea jalkaprässi, meidän salilla on vain sellainen painopakkaviritys. Mut ei se mitään, mä kyykkään sit.

Mäkin siis kuulun 0€/kk-kerhoon.

0€,kunnan ylläpitämä sali

0e. Vähän kikkailtu ja säädetty on, että minäkin sisään pääsisin ilmatteeksi. :)

340e/vuosi. Jos kävisin koulun salilla niin maksu ois jotain 20e/vuosi, mutta tulee maksettua siitä ilosta että saa käydä hyvällä salilla missä monipuoliset välineet ja missä mahtuu treenaamaankin.

Odu sanoi:
Jotain 60e/kk. Esport Center. En edes tajua miks käyn tuolla.

Samat, paitti opiskelija-alennuksella taidan maksaa 50/kk samaan paikkaan. Muistaakseni.

Talla hetkella kk maksu toiselle salille on 38 puntaa (kateismaksu). Saisin 30 punnalla jos suostuisin suoraveloitukseen mutta vitut. En halua ongelmia, lahden kun lahden.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
20€/vuosi eli YO-liikuntamaksu, jolla saa kaksi salia käyttöönsä.

P.S. Eka postaus, eikä ois voinu paljon turhempaan... :)

20 euroa vuodessa. Paikka tunnetaan nimellä Rocky-koppi. Tai Seo gym. Tai pelkkä koppi. Hyvä paikka voimailla, laitteet vanhempien ukkojen itse tekemiä.

Kuten dorian yates sanoi: Jos minun olisi pitänyt treenata vessassa, olisin treenannut vessassa ja olisin silti mr. Olympia.

Uusi kuntosali. Business parkin alakerrassa, vain talossa työskentelville, saunan kautta hissillä toimistolle :rock:

Jää itelle maksaan 10e/kk.

Suositut

Back
Ylös Bottom