Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
0e. Läheisen liikuntahallin punttisalilla käyn silloin kun siellä ei kenelläkään maksettua vuoroa ole. Mukava ilmainen kotisali, usein hiljainenkin ja jopa radio. Kaikki tarvittavat laitteet löytyy, paitsi käsipainot on melkein kaikki varastettu.

Työpaikan suhteellisen kattava sali 0€/kk.

Tuollaiset 40€ / kk tulee maksettua, jos ostaisi koko vuoden kerralla hintaa tulisi kuukaudelle tietysti vähemmän.

600 € vuodessa... aika kallista, mutta niinhän elämä on :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä kotoo ei löydy, ne voi tehdä töissä. Eli aika tarkalleen mulla menee 0,0e. Töissä on vielä se etu, että siitä ajasta maksetaan palkkaa... Pientä kylläkin. Kotona reenatessa on se hyvä puoli, että musiikin saa itse päättää, mutta pakkotoistot vähissä :-(
.

40€/kk eli 480€/vuosi.

Se on mun mielestäni ihan suht hyvä hinta, mutta kyllähän toi eräiden 0€/vuosi vähän kateelliseksi laittaa :jahas: . No, kuitenki kun käyn tuolla Lappeenrannan Platinumilla, niin voin sanoa että ainaki laatusali. :)

Kiinnostais vähän saada tietää noista ilmaisista työpaikkasaleista, että minkä tasosia nää oikeen on?

PerseLihas sanoi:
40€/kk eli 480€/vuosi.

Se on mun mielestäni ihan suht hyvä hinta, mutta kyllähän toi eräiden 0€/vuosi vähän kateelliseksi laittaa :jahas: . No, kuitenki kun käyn tuolla Lappeenrannan Platinumilla, niin voin sanoa että ainaki laatusali. :)

Kiinnostais vähän saada tietää noista ilmaisista työpaikkasaleista, että minkä tasosia nää oikeen on?

Ei mitään huippuja, mutta kun esim. mulla ei ole taljoja kotona ja töistä löytyy, niin siksi käytän. En ole raaskinut ostaa kotiin. Muuten minulle riittävät reenit saa tehtyä. Aktiivisimmat käyttäjäthän noihin vaikuttaa: päättää, mitä ostetaan sinne ja vastaa muutenkin hommista.

Edit: Siis työpaikalla 2 salia. Toinen ilmainen ja hivenen vajavainen ja toinen 17e vuosi ja minun käsittääkseni ei puutu mitään.( en ala siitä jonkun perfektionistin kanssa kyllä kinastelemaankaan)

1€/kerta, Aalto-alvarin sali, työnantaja maksaa loput (6egee) :) .
Ja toinen sali ilmainen (T-kosken monari), toinen työnantaja maksaa sen :D
Fiilikseenkin olisi diili 50-50 työnantajan kanssa, mut sen kun on ihan väärässä suunnassa mulle :(

53 € / kk, eli kallista on. Tuo Fiilis ois kova, mutta on todellakin aivan väärässä suunnassa minullekin.

18,50/15 krt Oulun Urheilutalon opiskelijahinta

Onko se yliopiston salimaksu nyt 20 euroa vuodessa. Jotain sinnepäin kuitenki. Onneks näissä opinnoissa menee vielä tovi, ettei tartte ruveta salia vaihtamaan :) .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom