Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komppaan Timbaa...Aikaisemmin makasin penkillä kuin lahna, mutta sittemmin opettelin paremman tekniikan ja kunnon kaaren. Aiemmin vaikutus oli luonnollisesti enemmän etuolkapäissä ja mikäli rintalihakset sai kipeiksi penkillä oli etuolkapäät aivan kuolleet. Nyt homma toimii, mutta vaikutusta maksimitulokseen en minäkään käy arvioimaan.Se kaari vakauttaa nostoa ja siirtää rasitusta pois olkapäiltä rinnalle minne sen kuuluukin mennä. Näin ainakin itsellä.
slittäkää mulle mitä toi kaari tarkoittaa.
Kaari tehdään seuraavasti: painetaan jaloilla ylös niin, että rintalihas nousee pystyyn ja takapuoli lasketaan penkkiin kiinni. Selkä on siis kaarella.
En rupea spekuloimaan sitä, paljonko kaari tuo minulle lisää kiloja, mutta kaikki olkapääongelmat katosivat kun opettelin pitämään paketin kunnolla kasassa eli lavat takana ja sopivan kaaren.
Tässä video josta näkee tosi hyvin millainen mun tekemä kaari on. Videolla pari vikaa toistoa kaatuu vähän liikaa olkapäille, joka ei ole hyvä sekään mutta ei tuo nyt vielä ihan kauheen pahasti mene.
En rupea spekuloimaan sitä, paljonko kaari tuo minulle lisää kiloja, mutta kaikki olkapääongelmat katosivat kun opettelin pitämään paketin kunnolla kasassa eli lavat takana ja sopivan kaaren.
Tässä video josta näkee tosi hyvin millainen mun tekemä kaari on. Videolla pari vikaa toistoa kaatuu vähän liikaa olkapäille, joka ei ole hyvä sekään mutta ei tuo nyt vielä ihan kauheen pahasti mene.
Eiköhän quaz siinä itse?
Itse en tee kaarta, koska olen kärsinyt selkävaivoista, ja kaaren teko saattaa vaurioittaa selkää. Saan penkistä ilman kaarta 75 kg, paljonkohan menisi jos tekisi sen kaaren? Jotkut sanovat että 10 kiloa...
Onko tuo selän kaari jotenkin yhteydessä noihin lapoihin, eli jos selän saa kaarelle menevät lavat "automaattisesti" yhteen.