paljonko? (käytätte rahaa suurinpiirtein viikossa ruokaostoksiin?)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
paljonko te käytätte rahaa suurinpiirtein viikossa ruokaostoksii jos esim syötte 3000 kaloria ja noin 200 g proteiinia..niin paljon teillä menee rahaa niiihin..koska se tuntuu mahottomalta välillä et miten voi riittää rahaa kaikkiin juttuihi mä tarviin hyviä proteiinejä mut mul ei oo rahaa hirveesti...

mulla menee viikossa varmaan joku 50-100egee en sen tarkemmin osaa sannoo
ja itsekkin olen köyhä :kippis1:
lisäravinteisiin menee kuussa ehkäpä joku 40euroo
nykyään oon oikeen koittanut panostaa tohon syömisee ni meneepi kivasti siihenki enempi rahaa, mutta oon taas koittanu hiuka karsii muita kuluja niin kyllä sitä nippa nappa pärjää :whip:

normaali ostoksiin menee noin 80-100e viikossa 2ihmiselle, siinä on kaikki tavarat, siis muutakin entä pelkkää ruokaa. proteiinit ja maltot sitten vielä erikseen.

no empä tuota nyt jaksais oikeen eritellä pahemmin mut tossa nyt jotain:
viikossa ainakin 15 eermannii
pari litraa mjölkkii
yleensä syön kaks kertaa viikos jauhelihaa
pari kertaa kanaa ja myös pari kertaa kalaa, näitten kanssa sitten perunaa ja riisiä. sitten yhtenä päivänä yleensä jotain makaronilaatikkoo tms.
välillä tietty ostan oikeen kunnon viikonloppu piffit :kuola:
karkkia ei mee yhtään kun niitä en syö, limsaa menee jonkun verran ja sipsejä aina välillä myös. töihin oon ostanut joka päivälle yhen protskupatukan.
sitten tietty kasviksii jne jne....
eli en mä mitenkään erikoisesti syö, paljon vaan :thumbs:

eermannin hinta oli muuten prismassa noussu viis senttiä :itku:

Kyllä kaikki menee mitä tilillä on;) Ruokakauppaan meni ennen noin 600e/kk. Piti sisällään kahden hengen safkat ym. tarpeet. Lisäravinteisiin menee keskimäärin 50e/kk. Toi 600e piruuttaan laskettiin ja se oli aikaa ennen muksua:) Nyt kun vaippoihin ym. menee rahaa ihan homona niin ei tosiaan edes kehtaa laskeskella. Tuntuu, että mikään riitä enää............

edit:
Kauppalista on suurinpiirtein tälläinen jos mun omat pelkät safkat lasketaan
-14purkkia Ehrmannia
-3kg 7% paistijauhelihaa
-Polar5 juustoa pari pikku pakettia
-Keittokinkkua pari pakettia
-Täysjyväriisiä paketti
-Kaurapasta+:saa paketti
-Cornflakesia 500g:n paketti
-Herne-maissi-paprikaa 7 200g:n pussia
-Realia 3pakettia
-Maapähkinöitä pussi
-Virgino rypsiöljyä pullo
-Ananas säilykettä 7purkkia
-Banaania 7kpl
-Tomaattia ja kurkkua PALJON
-Maitoo 12litraa

Eiköhän tossa ole ne viikoittain ostettavat tsydeemit kokolailla :jahas:

ku mä oon nii köyhä nii mul ois varaa ostaa pähkinäpussin päivässä edullisesti niin niistä sais 160 g proteiinia 65 g hiiliä ja 255 g rasvaaaaaa ja siit hiilihydraatteja saisin äidin ruuista lisää ja rasvat vois varmaan polttaa pois myöhemmin kun saan sydänkohtauksen tai jotain mitä ajattelette tosta

no nykyää ku menee vaa omenia,vihanneksia,maitorahkaa,tonnikalaa,raejuustoo,öljyt,vitamiinit,maitoa,aamulla kaurahiutaleita ja öö.. ainii kouluruoka muuta en pahemmi syö ja itellä rahat loppu jote porukat ostaa noi. maitorahkaki oli tänää kallistunu muutaman sentin PRKL! =( mitähä noihi ny menis rahaa viikos, ööö... 40-50€? viddu moon kallis elätettävä =/ niin ja kaloreita tulee päiväs vähä päälle 2000 ja dieetil oon. Massakaudel menee sitte aika paljo enemmä ruokaa=rahaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Schwarzenegger sanoi:
ku mä oon nii köyhä nii mul ois varaa ostaa pähkinäpussin päivässä edullisesti niin niistä sais 160 g proteiinia 65 g hiiliä ja 255 g rasvaaaaaa ja siit hiilihydraatteja saisin äidin ruuista lisää ja rasvat vois varmaan polttaa pois myöhemmin kun saan sydänkohtauksen tai jotain mitä ajattelette tosta

no ei toi varmaa kovin järkevää olis........
sun tarvii vaan paiskii töitä töitä ja töitä niin kyllä se siitä helpottaa :whip:
jo tosta rasvasta tuis yli 2000kcal...
ja muutenkin toi määrä rasvaa ei varmaan oo enää terveellistä..kai?

Just luin plussapistetiedotetta ja viime kuussa oli 400 e menny cittariin, että sen verran kuussa (onhan tossa tosin vähän muutakin ku ruokaa...). Muualta ei ruokaa haeta paitsi jos on ehrmannit loppu kaupasta. Tämä siis kahdelle hengelle (opiskelijalle) + kahdelle kissalle. Siihen päälle sitte vielä proteiinit, patukat ym.

mul on töitä mut en saa rahaa sieltä ja mul on koulua kohta joten mun on kai pakko syödä se pähkinäpussi päivässä..ainakin niin tein kuukauden ajan mut alko tulee räjähtävii pierui ,kurkku kipee, suolaa liikaa ja sattu vatsaa mut tuli 4000 kaloria päiväs ja sain 10 kiloo nostettuu ..mut nyt paino on pysähtyny tohon 70 kg ..

se on sellanen työharjottelu juttu:)...perhana ku sais sen 200 grammaa proteiinia päivässä ja 400 g hiiliä ilman et joutuis myymää vasemman kiveksen rahoiksi grrr

Kuuraparta sanoi:
100-200e menee safkaan rahaaa viikos (minä, pieniruokainen nainen & iso kissa)
no sinähän halvassa kaupassa käyt kun 200:kin parhaillaan uppoo:)

Schwarzenegger sanoi:
se on sellanen työharjottelu juttu:)...perhana ku sais sen 200 grammaa proteiinia päivässä ja 400 g hiiliä ilman et joutuis myymää vasemman kiveksen rahoiksi grrr

koita löytää viikonloppu töitä?
tai sitten itku kurkussa ruinaat äitiä ostamaan sulle eermannii?
mutta älä nyt ainakaan kivestäs myy, tarviit molempia varmasti!!!
myy ennemmin munuainen ;)
etkö muuten saa opintotukea?

neutraali sanoi:
no sinähän halvassa kaupassa käyt kun 200:kin parhaillaan uppoo:)

Prismassa ennemmin entä citymarketis :hyper: . Imo halvin kauppa täälläpäi Suomee. 2 kertaa tulee about viikkoon käytyä + sitten banaanit, tonnikalat, edit + eväät salin lähimmästä valtsusta eväiksi töihin :rock:

ehrmannisssa 100g -> 9,8prot, 4,2 hh, 0,2 r hintaa 55cent

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom