Paljonko juotte vettä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli mieleen yks päivä että itse juon ehkä pari lasii vettä (+treenipäivinä litran nestevajeen tasaamiseksi) eikä ole jano tai mitään. Kuitenkin ainakin bodybuilding.com:in sivuilla sanotaan että pitäisi juoda sellaset 3.5L päivässä. Vaikka juon kymmenesosan tuosta niin en silti ole huomannut mitään "vajetta". Olisiko suuri syy alkaa todellakin väkisin tankkaa sitä nestettä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vettä ne herrojen hevosetkin juo ja kiiltävän karvan kantaa... itse juon 4-6 litraa päivässä vettä +muut nesteet. Suosittelen juomaan ainakin sen 3 litraa.

Miten teillä viiteen litraan asti pääsevillä on tapana tissutella päivän mittaan? Meneekö suuria kerta-annoksia?

Kyllä sitä vähintään toi yks viiden litran kannullinen tulee päivässä juotua.. eli juon yleensä täyttääkseni mahan kun dieetillä olen ja nälkä iskee.. toimii hyvin siihen.

En ole koskaan mitannut, en edes arvioinut.

Yleensä juon pari isoa lasia vettä aterian yhteydessä. Ja jos kusella käydessä huomaan, että virtsa ei ole kirkasta, juon noin lasillisen. Kertynee päivän mittaan usiampi litra.

2,225 dl per omaa painokiloa kohden / päivä

hmm.. jos painat kymmenen kiloa on se 22,25dl, jos painat 100kg on se 222,5dl elikkä yli 22 litraa?.. Meniköhän tuo ny ihan oikeen?

ite pyrin juomaan ainaki sen 3litraa.

Tuosta liiallisesta vedenjuonnista ei mitään hyödy, päinvastoin voi olla vain haittaa koska elimistön nesteiden pitoisuudet laimenevat liikaa. Muistaakseni normaali jannulla yli 5 litraa päivässä alkaa olla jo huono juttu, näin totesi joku lääkäri tms.

Niin googlella lisää tietoa hakusanalla vesimyrkytys.

Viimeksi muokattu:
Pari litraa päivässä. Munuaiset tarvivat muistaakseni pari litraa nestettä päivässä toimiakseen kunnolla? Toivottavasti muisti ei tee kepposia....

Tuosta liiallisesta vedenjuonnista ei mitään hyödy, päinvastoin voi olla vain haittaa koska elimistön nesteiden pitoisuudet laimenevat liikaa. Muistaakseni normaali jannulla yli 5 litraa päivässä alkaa olla jo huono juttu, näin totesi joku lääkäri tms.

Normaali ihminen ei nyt välttämättä hirveästi liiku ja hikoile.

Kuntoilee --> Hikoilee --> tarvitsee nestettä enemmän??

http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1133;50166;923;82732&subpage_id=82734

Wintikka sanoi:
5-7 l menee päivässä......

:eek: :eek:

aikamoisen nestepöhön taitaa aiheuttaa pidemmän päälle?

Kyl se 3 litroo taitaa olla maksimi.
Mä ainakin lasken nesteet yhteensä niin tulee varmaan n. 2 litraa vettä per päivä.
Onhan lihassakin suurin osa vettä kuitenkin! :kippis1:

niin muuten.

jos juo 7 litraa päivässä, niin joutuu siis juomaan 7,3 centtilitraa/minuutti! heh

Jos nukkuu 8 tuntia yössä.
Jos nukkuu 10h niin joutuukin litkimään jo 8,3cl/min!
heheheheee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom