Paljon Asennetta?mitä Mieltä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu
mitä ajattelisitte jos näkisitte niinku varmaan joka salissa on nuoria treenaajia millä on paljon asennetta treenata,mutta painot ei olisi hirveen isot mutta kova valmistautuminen joka sarjaan oli liike mikä tahansa.joskus vaikuttaa siltä että "isot pojat" katsovat vähän kieroon jos rautaa ei ole paljon mutta silti treenaajalle se on paljon,niin että hän valmistatuu kovaan sarjaan ja voisi vaikka huutaakkin??katsoisitko itse kieroon vai etkö edes välittäisi?

No onhan niitä puskajussekakin salilla mitkä on kuin luolasta syntyneet, ei niitä katota pahalla tai aleta sepittämään.

Itse ehkä hieman harrastan tuota kovissa reeneissä. Eipä oo kukaan kattonu vielä kovin pahasti vaikka pieni mies ja sitäkin pienemmät painot. Ehkä ne ymmärtää että kynäniskalle tekee tiukkaa ;)

No tuota.. jokainen treenaa oman tasonsa mukaan tietenkin ja minä ainakin keskityn omaan treenaamiseen enkä muiden.

Ootteko muuten huomannu, että isommilla karjuilla on "oikeus" huutaa salilla:D? Tarkotan just sitä, että jos 15vee kynis sählynpelaaja tekee
penkki 40kg:lla ja mylvii ja murisee, niin porukka kattoo, että wtf, mutta jos taas se iso sika huutaa kurkku suorana perkelettä 300kg:n maastavedossa niin porukka on ihan messissä ja kunnioittavasti katselee tämän körmyn suoritusta. Ristiriitaista:D.

batman.jpg

Eipä sitä tule toisten tekemisiä seurattua tahi ajateltua, vaikka seisoisivat päällänsä.
Omia murheitaan sitä sarjojen välillä lähinnä pyörittelee ajatuksissaan.

Miten se huutaminen vaikuttaa asenteeseen :D Sitä paitsi, on parempi puhaltaa ilma hiljaa ulos kuin alkaa huutelemaan...

Muistakaa jokainen on joskus nostanu niitä pienempiä painoja :D ( okei ei ihan kaikki, mut melkee) :D

Ite joskus huomannu peilin kautta, että joku gorilla kattelee vähän oudosti kun ite vääntää pää punasena mavee naama tuskasellisen näkösessä irveessä :D

Ootteko muuten huomannu, että isommilla karjuilla on "oikeus" huutaa salilla:D? Tarkotan just sitä, että jos 15vee kynis sählynpelaaja tekee
penkki 40kg:lla ja mylvii ja murisee, niin porukka kattoo, että wtf, mutta jos taas se iso sika huutaa kurkku suorana perkelettä 300kg:n maastavedossa niin porukka on ihan messissä ja kunnioittavasti katselee tämän körmyn suoritusta. Ristiriitaista:D.

Heh, kerran oli hyvä juttu kun joku äijä valmistautui kyykkäämään ilmeisesti omaa ennätystään ja tangossa oli about 250kg. Sitten huuti siinä jotain ja siihen vanhempi mies tokaisi kuntopyörän selästä "älä perkele huuda!".

en ymmärrä miten pelkkä karjuminen muka antaa reeniin "asennetta". kuka tahansa osaa huutaa, mutta asennetta on se että omistautuu sille mitä ikinä tekeekin ja tekee sen siellä järkevyyden äärirajoilla.

Jos joku pahemmin rupee huutelemaan alle 400kg nostoissa niin pidän kyllä ihan turhana jätkänä. Kyllähän perusörinät vikoilla toistoilla menee vielä

Itse kunniotan kovan asenteen omaavia treenareita. Oli sitten kyseessä aloitteleva 15v sählyn pelaaja tai 1000 kg:n yhteistuloksen omaava voimannostaja. Asenne on niin tärkeä tässä hommassa eikä hyvästä asenteesta pitäisi rokottaa ketään. Salilla tietenkin käyttäydytään salietiketin mukaan.

Eli kysymyksen vois laittaa näin "Halveksutko niitä jotka nostavat vähemmän kuin sinä?"?

En todellakaan, painojen nosto ei oo ihan 100% voimasta kiinni. Tarvitaanhan siinä tekniikkaakin. Kaveri joka nostelee ekaa kertaa penkistä, tuskin nostelee maksimiaan. Jos nyt kaverilta itsesuojeluvaistoa löytyy.

Mielummin seuraa kaverin kehitystä jonkin aikaa ja sitten rupee arvostelemaan asennetta.

en ymmärrä miten pelkkä karjuminen muka antaa reeniin "asennetta". kuka tahansa osaa huutaa, mutta asennetta on se että omistautuu sille mitä ikinä tekeekin ja tekee sen siellä järkevyyden äärirajoilla.

Nimenomaan näin. Asennetta on myös se että päivästä toiseen jaksaa syödä kunnolla ja oikeasti perehtyä hommaan, eikä esim juoda viinaa joka viikonloppua. Turha spedeily pois salilla, ei ketään kiinosta paljon nostat/paljon huudat/paljon psyykaat itseäsi.

Itse tulee joskus ärjyttyä tai vahingossa kirottua, yleensä manailee sitä tankoa ennen sarjaa. En ole ainakaan huomannut että kukaan kieroon katsoisi, saatikka itse katsoisin. Onhan niitä joitakin tyyppejä jotka puhisee ja puhkuu jo kävellessä, hiemanhan se huvittaa mutta jos reeni kulkee sillä konstilla paremmin niin se suotakoon.

Jos joku pahemmin rupee huutelemaan alle 400kg nostoissa niin pidän kyllä ihan turhana jätkänä. Kyllähän perusörinät vikoilla toistoilla menee vielä

Nostatko/vedätko jostain sit yli 400 kg??

Prässistä saattaa hassan työntää sen 400kg, mut enpä usko et mavesta, penkistä tai kyykystä. Tai no, tää on pakkis, ei voi tietää mitä körmyjä ruudun takana istuu.:wtf:

Ite tuli pari kertaa möristyy ja huuettuu kun olin ala-asteella TET:issä ja oltii puntilla. Penkkimaximii tein satasella, kaikki kahto suu auki, sen ikäsille kun normi on 20-30kg:D

Muuten on tullu oltuu hiljempaa, ja hymyiltyy kaikille örisijöille. En tiijä kerjääkö siinä sitten huomioo vai mitä, turhaa se kummiskin on.:rolleyes: Ainakin omalta osalta.

Back
Ylös Bottom