Paljon Asennetta?mitä Mieltä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kyllä itse päästelin todella hoikkana poikana kaikkia "NNNNGH" ja "RAAAH" ja "perkeeeLE!" ääniä tilanteen mukaan sitä "40 kg penkkiä" tehdessä (en kylläkään KOVAA HUUTANUT) salilla, jossa kukaan ei pidä mitään ääntä (eli ns. kuntokeskus). Ei katsonut kukaan kieroon tietääkseni! Nykyisin tuolla omassa "autotallisalissa" sit huudetaankin ihan vapautuneesti ja kiroillaan, sekä mikä mukavinta, pompitaan myös joskus lattiasta kattoon "JESJESJES!!!!!!!!!!!" mitä ei todellakaan kehtais julkisella salilla tehdä ;)

Jos karjuminen parantaa yhtään suoritusta, niin mikäs siinä.
Itse ainakin ähkin, puhkun ja karjun, jos vaan siltä tuntuu.
Vaikea kuvitella, että toi nyt tosissaan voisi jotain haitata, keskittyy vaan siihen omaan reeniin, niin ei tuota edes huomaa.

Itteäni vituttaa ihan huolella se karjuminen. Jos ei aikuinen mies muuten saa rautaa liikkeelle niin jo on kumma. Itse lukeudun kaiketi niihin isompiin miehiin mutta ei tulisi mieleenikään alkaa karjumaan salilla. Siellä käy kuitenkin nuoria tyttöjä, sählynpelaajia, vanhempia rouvia ja herroja ja ymmärrän kyllä hyvin, että heille tulee tuollaisesta isojen miesten karjumisesta hieman epämiellyttävä olo. On todellakin täysin ymmärrettävää, ettei joku 60-v. kukkahattu-Kyllikki tai 17-v. puuhelmi-Petteri viitsi tulla siihen viereen tekemään yhtään mitään jos siinä näyttää hänen silmin riehuvan jonkun raivohullun hormonihärän. Koittakaa ihmiset vähän ajatella muitakin. Just tollanen "mä karjun jos mua huvittaa, miten se voi ketään nyt niin kauheasti haitata, mulla on siihen oikeus" -asenne vituttaa eniten.

Noista karjujista ja painojen paiskojista saa aina parhaat naurut salilla. Jatkakaa vaan! :D

e: enkä tarkota mitään pienten äänten päästämistä, vaan että joka toistolla huudetaan, tai muristaan kun nälkänen karhu. Myöskin sarjan kesken huutaminen "KASVAA, NOUSEE, TURPOO" mitä eräs jätkä meidän salilla tekee on joksenkin.. öö.. huvittavaa :D

Mulle on ihansama että karjuuko joku penkissä nostaessa pelkkää tankoa, vai kyykkäessä 200kg, jokatapauksessa se on hauskan kuulosta ^^

Aina on ilme aluks vähän ":lol2:" mut jos se karjuja kattoo muhun päin niin yritän vaan virnistää takas tyyliin ":D"

Itteäni vituttaa ihan huolella se karjuminen. Jos ei aikuinen mies muuten saa rautaa liikkeelle niin jo on kumma. Itse lukeudun kaiketi niihin isompiin miehiin mutta ei tulisi mieleenikään alkaa karjumaan salilla. Siellä käy kuitenkin nuoria tyttöjä, sählynpelaajia, vanhempia rouvia ja herroja ja ymmärrän kyllä hyvin, että heille tulee tuollaisesta isojen miesten karjumisesta hieman epämiellyttävä olo. On todellakin täysin ymmärrettävää, ettei joku 60-v. kukkahattu-Kyllikki tai 17-v. puuhelmi-Petteri viitsi tulla siihen viereen tekemään yhtään mitään jos siinä näyttää hänen silmin riehuvan jonkun raivohullun hormonihärän. Koittakaa ihmiset vähän ajatella muitakin. Just tollanen "mä karjun jos mua huvittaa, miten se voi ketään nyt niin kauheasti haitata, mulla on siihen oikeus" -asenne vituttaa eniten.

Heh, pakko kommentoida kun nimimerkkikin jo velvoittaa... ;) Itse muistan että ihan saliharrastuksen alkuaikoina pidin kyllä kaikkia ähkiviä jääkaappi-pakastimia vähän pelottavina, eikä olisi tullut mieleenkään mennä siihen kylkeen nostelemaan omia neljän kilon käsipainoja kun toinen karjuu pää punaisena. :whip: Mutta kaikkeen tottuun ja nykyään saatan itsekin päästellä höyryjä viimeisten toistojen kohdalla. Kyllähän itsepuolustuslajeissakin, ainakin taekwondossa, huudetaan kiai'ta voiman lisäämiseksi/vapauttamiseksi, joten jotain siinä vain on että huutaminen auttaa suoritusta.

Yleisemmällä tasolla toteaisin vielä näin naisen näkökulmasta, että minua ärsyttää suunnattomasti jos joku mies suhtautuu minuun salilla ylenkatsovasti. Varsinkin silloin alussa sai aika usein tätä alentuvaa kohtelua osakseen. Nykyään taas treenaan paikassa, jossa naisten lihaksikkuus ei kuulu millään tasolla paikalliseen kulttuuriin, joten tuntuu että sekä naiset että miehet toljottavat "vaivihkaa" kun ainoana naisena treenaan jotain muuta kuin reiden loitontajia. Ei oikeastaan kiinnosta, tuijottakoot vain - toivottavasti joku muu nainenkin innostuu reenaamaan tosissaan! :rock:

Kyllähän itsepuolustuslajeissakin, ainakin taekwondossa, huudetaan kiai'ta voiman lisäämiseksi/vapauttamiseksi
Kyllä sitä kiaita huudellaan enemmänkin "pelotteeksi" kuin voiman lisäämiseksi. Mutta asiaan. Onhan se vähän huvittavaa jos kaveri "murisee" ja vetelee jollain "pikku" painolla habaa, kun toisella puolella joku esim. mavettaa yli 200kg suhkoht äänettömästi. Vaikka nää "pikku" painot olis lähellä kaverin maksimia, niin kyllä se hymyilyttää. Sitä asennettakin voi käyttää järkevästi, se on ihan ok et vimmesis tiukois voi vähän ilmoja kovemmin päästellä vaikka ei niitä isompia painoja nosteliskaan. Mutta jos huudellaan kovaan ääneen kokoajan vittua perkelettä niin se naurattaa.

Kyllä se murina tulee kurkusta väkisinkin, kun tekee tiukkaa nostoa ja yrittää samalla puhaltaa ilmoja ulos. Varaan kuitenkin itselleni oikeuden huvittua niistä, jotka rähisee ja pärrää joka toiston ylös - lämmittelysarjat mukaanlukien.

Huvittuuhan siinä väkisinkin kun kolmenkymmenen mies vetäisee 30 kiloa ylätaljasta täysillä huutaen ja pamauttaa vähäiset painonsa "rytisten" alas. Tämä tuskin on enää asennetta. Samaisen tuntemattoman jätkän toimesta nostellaan huvikseen 10kg laattoja paiskitaan lattiaan kovan penkin jälkeen.

Rispektit niille ketkä sen ansaitsee, ja saa huutaa minkä jaksaa mun puolesta.

Mulle se on iha sama jos joku vähä kyniksempiki karjuu siel :P Ite en kyllä kehtaa karjua ku ei noi painotkaa nii suurensuuret oo .. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom