Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ala-asteella TET:issä ja oltii puntilla. Penkkimaximii tein satasella
Itse tulee joskus ärjyttyä tai vahingossa kirottua, yleensä manailee sitä tankoa ennen sarjaa. En ole ainakaan huomannut että kukaan kieroon katsoisi, saatikka itse katsoisin. Onhan niitä joitakin tyyppejä jotka puhisee ja puhkuu jo kävellessä, hiemanhan se huvittaa mutta jos reeni kulkee sillä konstilla paremmin niin se suotakoon.
Ootteko muuten huomannu, että isommilla karjuilla on "oikeus" huutaa salilla:D? Tarkotan just sitä, että jos 15vee kynis sählynpelaaja tekee
penkki 40kg:lla ja mylvii ja murisee, niin porukka kattoo, että wtf, mutta jos taas se iso sika huutaa kurkku suorana perkelettä 300kg:n maastavedossa niin porukka on ihan messissä ja kunnioittavasti katselee tämän körmyn suoritusta. Ristiriitaista:D.
En ja sen takia en huutelekkaan perkelettä ennen nostojaNostatko/vedätko jostain sit yli 400 kg??
Jumalauta, jos meikän salilla on junnuja mitkä vääntää asenteella, niin silloin tulee vain hyvä mieli. Ihan sama huutaako joku sarjan välissä vai piereskeleekö. Kunhan vaan rauta nousee ja antaumuksella, joka kerta kun sitä lähtee nöyryyttämään. Ei sovi katsoa kieroon aloittelevaa punttijätkää/mimmiä vaikka paino olisi pieni ja olemus heikko. Sieltä kaikki aloittavat. Asenne se on mikä ratkaisee. Jos vaan itse pystyy yhtään edesauttamaan yhdenkään nuoren tai vanhemman punttiharrastusta niin kaikki on kotiinpäin. Vaikka tämä vaatisi runkkupenkin sietämistä, huudon kuuntelemista tai hienovaraista ohjausta omalta puolelta, niin taistelu on voitettu joka kerta jos yksi punttipaavo/päivi on lähempänä oikeaa tietä.
Ootteko muuten huomannu, että isommilla karjuilla on "oikeus" huutaa salilla:D? Tarkotan just sitä, että jos 15vee kynis sählynpelaaja tekee
penkki 40kg:lla ja mylvii ja murisee, niin porukka kattoo, että wtf, mutta jos taas se iso sika huutaa kurkku suorana perkelettä 300kg:n maastavedossa niin porukka on ihan messissä ja kunnioittavasti katselee tämän körmyn suoritusta. Ristiriitaista:D.
pervo! mutta joo, ei siinä mitään pahaa ole jos huutaa tms, ei sitä kaiketi mikään laki kiellä ja itellä ainakin auttaa saamaan kunnon vihan päälle ennen esim. maksimin kokeilua. ei tuosta kannata välittää, antaa muiden mulkoilla vaan ja keskittyy siihen omaan tekemiseenParasta ikinä on kovaa treenaava tyttö salilla joka ähisee huolella.
kyllähän se muuten on niin että nostovaiheessa ne ilmat puhalletaan pois tai ainakin kuuluisi puhaltaa. syytä en tiedä mutta luulisin että lihakset menee hapoille jos ei hengitä sarjojen/nostojen aikana. ja mun pointti oli se että ennen sarjaa tai maksimin yritystä huutaa oikein vitusti vaikka että"ei paina mitää, vittu ei paina mitää" ja menee sitten suorittaa, ni kyllähän se auttaa!:DKertokaa mitä se karjuminen tai huutaminen oikein auttaa? Ennen sarjaa psyykkauksessa? Tunnette itsenne enemmän miehiksi, oikea manly-man. ;)
Sarjaa tehdessä se ainakin vain heikentää suoritusta, esimerkiksi jos kovassa nostossa huutaa ja päästää samalla keuhkoista ilmat pois.