Toistaiseksi olen ollut pal. juoman suhteen aika erilainen kuin näyttäisi olevan suurin osa palstalaisista. Humautan n. 2dl Heraclesta sheikkeriin, päälle kukkurallinen rkl kreaa, kolme rkl panimosokeria (eli n. 0,5dl) ja rkl kaakaojauhetta. Tuossa tulee proteiinia suhteessa hiilareihin varmaan päinvastaisessa suhteessa ns. peruspal.juomaversioon, eli protskua tuplasti hiilareihin nähden (tai jopa enempi). Toisaalta kaksi banaania, mitkä mussutan pal.juoman kanssa, ehkä muuttaa suhdetta lähemmäksi 1:1, mutta kumminkin. Joskus pistin 1dl panimosokeria, mutta sitä ällömakeeta litkua oli niin työlästä saada kurkustaan alas, että pakko oli sokerin määrää vähentää. Pitäis vissiin investoida maltoon (ei taida ihan yhtä makeaa olla kuin panimosokeri?).
Kohta lähtee superjuperhydrolysoitu Fast Whey (punaisella kirjoitettu) mun pal.juomaan. Raportoin, huomaanko esim. parin kk:n aikana mitään eroa palautumisessa verrattunna halpisheraan. Perusproteiiniksi vaihtuu samalla Protein95 (tähän asti sekin halpisheraa), josta mulla on hyvä aiempi kokemus. Mitään muutoksia ei tule reeniin eikä muuhun ruokavalioon, joten kaikki kehitys johtunee sitten paremmista jauhoista :D
Niin, aiheesta. Mä laittaisin 1:1 tai 1:2 (siis hiilareita tuplasti proteiiniin nähden), riippuen siitä kuinka massahakuista on meininki.