palautusjuomat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja purkkis
  • Aloitettu Aloitettu
Eli joo, etin searchista, enkä löytäny tästä topicia.. Joten, kuinka tärkeätä olis käyttää palautusjuomaa? olen 168cm pitkä ja painan 58kg (tyttö, 15-vuotias). Voisiko joku suositella jotain mahdollisimman halpaa, joka sopis mulle, eikä kävis pahasti budjetille.. Olis viel haaveena saada toi oma isi maksamaan siitä jonkun verran, kun ei omat rahat riitä. :D Toistaiseksi treenaan vain sunnuntaisin 1½ tuntia, kesällä aloitan useammin. Maanantaisin on 1h15min kestävät judotreenit. Eli kuka käyttää mitä ja kuinka paljon maksaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä se ole välttämätöntä kunhan vain syöt hyvin treenin jälkeen. Jos haluat välttämättä jotain ostaa niin esim fastin hera85 (15e) + malto (6e) on ihan hyvä paketti.

yleensä on kuitenkin parempi saada henkilökohtaista palautetta.. noistakin on suurin osa keskustelua jostain tietystä palautusjuomasta.. eikö joku voisi joskus tiivistää perusasiat ja kaiken tärkeän yhteen topiciin?

Originally posted by slade
Eipä se ole välttämätöntä kunhan vain syöt hyvin treenin jälkeen. Jos haluat välttämättä jotain ostaa niin esim fastin hera85 (15e) + malto (6e) on ihan hyvä paketti.
Tuota mäkin ehdottaisin, ota myös sen judotreenin jälkeen - ihan samalla tavalla keho kaipaa aminoja ja glukoosia sen kuin punttitreeninkin jälkeen.

Voit aloittaa vaikka 1 desi molempia -annostuksella, siinä on sellainen 25 g protskua ja 50 g hiilaria.

Annostusta kannattaa toki itse kokeilla, mutta sun tuskin kannattaa enää mennä yli 2 desin molemmissa, siinä olisi jo
50 g protskua ja 100 g hiilaria.

Originally posted by Hulkki

Voit aloittaa vaikka 1 desi molempia -annostuksella, siinä on sellainen 25 g protskua ja 50 g hiilaria.

Annostusta kannattaa toki itse kokeilla, mutta sun tuskin kannattaa enää mennä yli 2 desin molemmissa, siinä olisi jo
50 g protskua ja 100 g hiilaria.

Öhh... Kävikö sulla Hulkki laskuvirhe? Täälläpäin 1dl Best Whey-heraa painaa ~40g joten siitä n. 35g on protskua, ja maltoa 1dl mahtuu n. 40g?

eikös tuolla bull´s recoveryllä oo aika hyvä hintalaatusuhde..1,8kg...39.90€ ja sen luulis kestävän sulla aika kauan..:whip:

Joo bull's on ihan kätevää. Ei tartte ite alkaa sotkemaan maltoja+protskuja keskenään jne.. Se sisältää myös kreatiinia jne.. Eli ihan kohtuu setti

Ite oon just jonkun pari viikkoa sitä syöny, että ei nyt mitään konkreettista parannusta oo kuitenkaan tohon ite sekotettuun palautusjuomaan ollu, mut nyt on ainakin suhteet kohillaan. Eikä se hintakaan niin paha oo :rolleyes:

jee, paljon kommenttia :worship: mistä päin noita kannattaa hakea.. jotkut sanoo, et netistä olis helppo tilata. Ei noita ainakaan tavallisessa ruokakaupassa oo näkyny.. :rolleyes: ja postimyynnistä tulee varmaan ~6 euron postimaksut (no ei se paljoo oo) ainaki lisäravinnepalvelua oon selannu

Originally posted by turre101
Öhh... Kävikö sulla Hulkki laskuvirhe? Täälläpäin 1dl Best Whey-heraa painaa ~40g joten siitä n. 35g on protskua, ja maltoa 1dl mahtuu n. 40g?
Ei käynyt. Puhe ei muuten ollut Best Wheystä vaan Fastin Hera 85:sta, ja noi tiheydet vaihtelee sen mukaan onko jauho painettu kasaan vai ei.

Fast Hera 85: ~ 30 g / desi * 81 % protskua = 24.3 g protskua
Malto on mulla melkein aina painanut 50 g / desi.

Ja mitä suurempaa merkitystä tuollakin on, eiköhän ne omat jauhonsa voi kukin omalla ruokavaa'allaan punnita.

Originally posted by nahjus
Luontaistuotekaupoista ja useimmista urheiluliikkeistä.

Myös myydään_kaikkea -automarketeista yleensä löytyy jonkinlaista luontaistuotehyllyä, jonka päähän on varastoitu noin kahta sorttia lisäravinteita....:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom