Palautusjuomat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asseri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Moro
Tarvisin tietoa että millaista palautusjuomaa kannattaisi ostaa??oon selaillut tuota pakkotoiston netti kauppa palstaa ja haluaisin tietää minkälaista kannattaisi ostaa..
Olen aloitteleva saliharrastaja.. :arvi:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
osta säkki heraproteinia hinta 15-25 euroa ja säkki maltoa vähän reilu 5 euroa.. Ite käytän FAST merkkisiä tuotteita mutta tolle merkille nyt on melkeen ihan sama. Sekota tuotteet suhteessa 50-70% proteinia ja 30-50%maltoa.. pitäs tulla hyvä :thumbs:

loops sanoi:
osta säkki heraproteinia hinta 15-25 euroa ja säkki maltoa vähän reilu 5 euroa.. Ite käytän FAST merkkisiä tuotteita mutta tolle merkille nyt on melkeen ihan sama. Sekota tuotteet suhteessa 50-70% proteinia ja 30-50%maltoa.. pitäs tulla hyvä :thumbs:

Itse sanoisin myös lähes aloittelijana, että nämä kommentit piti minut syrjässä lisäravinteista usean vuoden. Yksinkertaisesti maallikolle ei sanonut mitään heraproteiini tai malto. Olisin siinä vielä itse ruvennut sekoittelemaan useaa jauhetta kotona ilman mitään hajua, mitä teen.

Oma suositukseni on, että käy ostamassa kaupasta jotakin, missä lukee recovery tai palautus tai aftertraining. Itse vetelen Fast:in reco2:sta. Löytyy lähes kaikista luontaistuotekaupoista. Pussissa on ohjeet. Treenin jälkeen kiskoo huiviin sen ohjeannoksen.

Masse Majava sanoi:
Itse sanoisin myös lähes aloittelijana, että nämä kommentit piti minut syrjässä lisäravinteista usean vuoden. Yksinkertaisesti maallikolle ei sanonut mitään heraproteiini tai malto. Olisin siinä vielä itse ruvennut sekoittelemaan useaa jauhetta kotona ilman mitään hajua, mitä teen.

Oma suositukseni on, että käy ostamassa kaupasta jotakin, missä lukee recovery tai palautus tai aftertraining. Itse vetelen Fast:in reco2:sta. Löytyy lähes kaikista luontaistuotekaupoista. Pussissa on ohjeet. Treenin jälkeen kiskoo huiviin sen ohjeannoksen.

Sanoisin, että reco2 on hiukan liikaa hiilareita...eikö 50/50 maksimissaan oo sellainen "sääntö"...

Kattelet vaan itselles halvan tai vähän kalliimman säkin heraproteiinia ja hommaat säkin maltodextriiniä. Pakkikselta lähtee halvimmillaan ultra wheytä n. 13e säkki ja maltoa 4.6e säkki. Proteiini ei ehkä ole parasta mutta ajaa asian jos ei halua rahaa laittaa kalliimpiin protskuihin. Omassa palkkarissa on hieman yli desilitra ultrawheytä ja vajaa desi maltoa veteen sekoitettuna ja makua tuomaan vähän kaakaojauhetta.

Bloolta hyvää tekstiä. Ja jos tosiaan persus kestää niin sitten ostaa sitä vähän parempaa (=kalliimpaa) heraa siihen palautusjuomaan. Ei noitten reco2:sten sun muiden protskut nyt kuitenkaan mistään parhaasta päästä ole ja aika paljon niissä maksat vaan siitä halvasta hiilarista eli maltosta.

Mike sanoi:
Juu, yleensä noissa valmiissa palautusjuomissa on hiilareita aivan liikaa ja se laskee sitten hintaa.
Ultra whey 50g + Dextroosi 30g, siinä palkkari halvalla.

tilasin nää pakkotoisto.comin kaupasta:
1 x Ultra Whey 800g suklaa
1 x Maltodextrine 900g
1 x Creatine 500g
Onkos nuo mistään kotoisin?
terv.Asseri :hyper:

Zone-sarja -42%
Asseri sanoi:
tilasin nää pakkotoisto.comin kaupasta:
1 x Ultra Whey 800g suklaa
1 x Maltodextrine 900g
1 x Creatine 500g
Onkos nuo mistään kotoisin?
terv.Asseri :hyper:
On hyvää kamaa. Noista kokoot ihan hyvän palautusjuoman. Vaikka 40g ultra wheytä, 40g maltoo ja 5g kreatiinii.
Jos vain rahnaa riittää niin osta ens kerralla jotain vähän nopeampaa proteiinia.

Ps: Lohjalla on k-marketti nimeltään Asseri :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
battleaxe sanoi:
On hyvää kamaa. Noista kokoot ihan hyvän palautusjuoman. Vaikka 40g ultra wheytä, 40g maltoo ja 5g kreatiinii.
Jos vain rahnaa riittää niin osta ens kerralla jotain vähän nopeampaa proteiinia.

Vähempikin hiilarimäärä riittää. 30g maltoa riittää hyvin, ja silloin suhde on lähempänä tuota 1:1.

En viittiny uutta threadia tehä niin kysäsen sitten tässä.
Ajattelin että jos ostaisin N-Largea palautusjuomaksi ja Pure Wheytä lisäprotskuksi, kannattaako? N-Large ainaki näyttäis olevan pakkiksen verkkokaupasta "väliaikaisesti loppu", niin millonkohan tulee mahdollisesti lisää?

Back
Ylös Bottom