Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
loops sanoi:osta säkki heraproteinia hinta 15-25 euroa ja säkki maltoa vähän reilu 5 euroa.. Ite käytän FAST merkkisiä tuotteita mutta tolle merkille nyt on melkeen ihan sama. Sekota tuotteet suhteessa 50-70% proteinia ja 30-50%maltoa.. pitäs tulla hyvä :thumbs:
Masse Majava sanoi:Itse sanoisin myös lähes aloittelijana, että nämä kommentit piti minut syrjässä lisäravinteista usean vuoden. Yksinkertaisesti maallikolle ei sanonut mitään heraproteiini tai malto. Olisin siinä vielä itse ruvennut sekoittelemaan useaa jauhetta kotona ilman mitään hajua, mitä teen.
Oma suositukseni on, että käy ostamassa kaupasta jotakin, missä lukee recovery tai palautus tai aftertraining. Itse vetelen Fast:in reco2:sta. Löytyy lähes kaikista luontaistuotekaupoista. Pussissa on ohjeet. Treenin jälkeen kiskoo huiviin sen ohjeannoksen.
Mike sanoi:Juu, yleensä noissa valmiissa palautusjuomissa on hiilareita aivan liikaa ja se laskee sitten hintaa.
Ultra whey 50g + Dextroosi 30g, siinä palkkari halvalla.
Asseri sanoi:tilasin nää pakkotoisto.comin kaupasta:
1 x Ultra Whey 800g suklaa
1 x Maltodextrine 900g
1 x Creatine 500g
Onkos nuo mistään kotoisin?
terv.Asseri
On hyvää kamaa. Noista kokoot ihan hyvän palautusjuoman. Vaikka 40g ultra wheytä, 40g maltoo ja 5g kreatiinii.Asseri sanoi:tilasin nää pakkotoisto.comin kaupasta:
1 x Ultra Whey 800g suklaa
1 x Maltodextrine 900g
1 x Creatine 500g
Onkos nuo mistään kotoisin?
terv.Asseri
battleaxe sanoi:On hyvää kamaa. Noista kokoot ihan hyvän palautusjuoman. Vaikka 40g ultra wheytä, 40g maltoo ja 5g kreatiinii.
Jos vain rahnaa riittää niin osta ens kerralla jotain vähän nopeampaa proteiinia.