Ehkä tää kysymys kuuluis tonne alottelijoiden puolelle, mutta...
Kuinka ehdoton palautusjuoma loppujen lopuks on lihaskasvun kannalta? Ite oon ottanu pidemmän aikaa treenin jälkee pelkkää protskua (heraproteiinivalmiste), tai sitten syöny ihan vaa proteiinipitosta ruokaa. Ehkä jonku banaanin saatan syödä sillon tällön, mutta se jääkin sitten ainooksi hiilarilähteeksi salin jälkee. Mitä sanotte? Palautumisen kaa ei oo ongelmia ollut.. Joskus käytin palautusjuomia jossa suunnilleen puolet hiilaria, mutta enpä mitää eroa huomannu.
Kuinka ehdoton palautusjuoma loppujen lopuks on lihaskasvun kannalta? Ite oon ottanu pidemmän aikaa treenin jälkee pelkkää protskua (heraproteiinivalmiste), tai sitten syöny ihan vaa proteiinipitosta ruokaa. Ehkä jonku banaanin saatan syödä sillon tällön, mutta se jääkin sitten ainooksi hiilarilähteeksi salin jälkee. Mitä sanotte? Palautumisen kaa ei oo ongelmia ollut.. Joskus käytin palautusjuomia jossa suunnilleen puolet hiilaria, mutta enpä mitää eroa huomannu.
Kiitos hyvästä selvityksestä vaikka en siitä ensi lukemalla kovinkaan paljoa tajunnu, ymmärrän kyllä mistä on kysymys :jahas: Mun mielestä toi "touhotus" tolla lisäravinne rintamalla on menny jo hiukka yli siitä mitä tavallinen "jauhojen" kuluttaja tietää/tulisi tietää. Puhutaan ja kirjotetaan paljon kaikkee hienolta kuulostavaa ja epäilen, että niistä ei välttämättä kovinkaan moni tajua? En minä ainakaan... nyt olen tosin hiukka viisaampi, kai?