Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen korvannut palautusjuoman tavallisella kotiruoalla, eli jätin palautusjuoman kokonaan pois. Treenin jälkeen kotiin syömään, ah mikä sen parempaa. Pysyy vatsakin paremmassa kunnossa.
Jaa millä lailla paremmassa?
Mäkin korvaan palkkarin perussafkalla. Mulla syy on kylläkin pelkästään kosmeettinen. Palkkari aiheutti ikäviä finnipaise-ongelmia -> poistui palkkarin poisjätön jälkeen. Kehityksen kannalta tää ei ehkä oo paras juttu, mutta mieluummin kestän hitaampaa kehitystä kun finniselkäisyyttä...;)
Ihan vain mielenkiinnosta, sattuiko palkkarisi sisältämään kreatiinia? tuo kun aiheuttaa itsellenikin näppyjä mutta palkkari joka ei moista sisällä ei aiheuta mitään ongelmia.
Mäkin korvaan palkkarin perussafkalla. Mulla syy on kylläkin pelkästään kosmeettinen. Palkkari aiheutti ikäviä finnipaise-ongelmia -> poistui palkkarin poisjätön jälkeen. Kehityksen kannalta tää ei ehkä oo paras juttu, mutta mieluummin kestän hitaampaa kehitystä kun finniselkäisyyttä...;)
Siinäpä se onkin, omilla valinnoilla päätät kuinka paljon kehityt. Jos kerran kiinnostaa enemmän vauvan selkä (molemmissa merkityksissään), niin olet tehnyt aivan oikean valinnan. Varsinkin talvisin saa olla aika kova kundi jos vetää ilman paitaa baanalla.
Itselläni tulee kasvoihinkin jonkin verran merkkiä mömmön käytöstä, mutta vuosi sitten olin vielä pieni, nyt isompi. Tuskin enää koskaan kutistun niihin mittoihin, joten olen isompi ja puhdas. lol lol makeyourchoiceman<3.
Nyt rahapussi on laihtunut ja ei ole varaa palautusjuomiin. Päätin korvata palkkarin annoksen kolmen kananmunan (raaka) valkuaisilla ja kolmella banaanilla + vesi/maito. Tämä on ihan omasta päästäni. Onko parempia ehdotuksia?
Usein täällä vain tuntuu porukalla unohtuvan totaalisesti, että kokonaisuus muodostuu pienistä osista, ja lisäravinteiden käyttö, tai se, että yrittää hioa ruokavaliotaan paremmaksi, ei välttämättä ole sitä kuuluisaa hifistelyä. Itse koen palautusjuoman erittäin tärkeäksi osaksi kokonaisuutta, ja väittäsin, että palautusjuoman tärkeys vain korostuu dieetillä.Älä keskity vain palautusjuomaan vaan tarkastele ruokailuitasi kokonaisuutena.
Jos syöt muuten hyvin niin tuskin palautusjuomalla hirveästi on vaikutusta.
Itse jätin säännöllisen palatusjuoman käytön pois nyt dietillä, jotta saa nekin
kalorit ottaa ruuasta ... palautusjuomasta tulee vain NÄLKÄ
Paino on tippunut parissa kuukaudessa n. 5 kg, tulokset kasvaneet edelleen
ja peilissäkin näyttää paremmalle
En ole siis huomannut mitään negatiivista vaikutusta, kun olen treenannut ilman palkkaria,
mutta nyt kyllä syön tarkemmin (paremin) ja kaikki roska on poissa ruokavaliosta.
Eli ruuan laatu on paljon parempi kuin ennen diettiä, joten tämä kompensoinee mahdollista palautusjuoman poisjätön negatiivista vaikutusta.
Syön sopivasti (määrä ja ajoitus) ennen treeniä ja treenin jälkeen syön mahdollisimman pian.
Jos treenin jälkeen on kauppareissu tms. otan palkkarin mutta jos pääsee treenistä suoraan kotia syömään en ota palautusjuomaa.
Olen samoilla linjoilla aiempien kommentoijien kanssa, että tuskinpa hirveesti säästät palautusjuomattomuudella.
Usein täällä vain tuntuu porukalla unohtuvan totaalisesti, että kokonaisuus muodostuu pienistä osista, ja lisäravinteiden käyttö, tai se, että yrittää hioa ruokavaliotaan paremmaksi, ei välttämättä ole sitä kuuluisaa hifistelyä. Itse koen palautusjuoman erittäin tärkeäksi osaksi kokonaisuutta, ja väittäsin, että palautusjuoman tärkeys vain korostuu dieetillä.
Niin, palautusjuoma vain on oikeastaan ainut ateria, jota ei voi järkevästi korvata kiinteällä ruoalla. Itse näkisin kyllä palautusjuoman edelleen erittäin tärkeäksi osaksi kovaa harjoittelevan ruokavaliota.En laskekkaan noita hifistelyiksi vaan tarkoitukseni oli
vaan sanoa, että kuitenkin se muu osa ruokavaliota kuin palautusjuoma on
huomattavasti suurempi ja tärkeämpi osa.