Palautusjuoma

Jälleen kerran palautumisjuomista. Minkälaisia omia kehitelmiä teiltä löytyy eli ei mitään hera,malto koktaileja vaan jotain erikoisempaa. En itse tiedä onko tämä kumminkaan mikään erikoinen 0,5 litraa omenamehua ja desi heraa on muuten pirun hyvää. Toinen on tietenkin maito,kaakao ja hera koktailu joka on oikein herkkua,mutta ei ehkä sovi maidon takia heti treenin perään vaan vähän myöhemmäksi :kippis1: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jaco sanoi:
Jälleen kerran palautumisjuomista. Minkälaisia omia kehitelmiä teiltä löytyy eli ei mitään hera,malto koktaileja vaan jotain erikoisempaa. En itse tiedä onko tämä kumminkaan mikään erikoinen 0,5 litraa omenamehua ja desi heraa on muuten pirun hyvää. Toinen on tietenkin maito,kaakao ja hera koktailu joka on oikein herkkua,mutta ei ehkä sovi maidon takia heti treenin perään vaan vähän myöhemmäksi :kippis1: .

Täsmälleen sama palautusjuoma on mullakin (Puoli litraa omenamehua, 1 dl heraa) :thumbs: Rypälemehu menee myös hyvin (pirun makeaa vaan).

Nyrkki sanoi:
Heraa,kaakaota,sekotettuna veteen ja kolmeen raakaan kanamunaan,ja banaani.

Eix noi munat niinq tee sellaisen kalvon mahalaukkuun mikä estää ravintoaineiden imeytymisen harvinaisen tehokkaasti ja munaproteiinihan on vielä hitaimmaista päästä am I right?

Eli palautusjuoman periaate menee tuossa pieleen.

Ja mitä noiden palautusjuomien tehokkuuteen tulee niin olen havainnut sen olevan ainakin itselleni aivan sama onko hera-krea-malto vai onko omppumehu-hera. Kanan munasta en tiedä mitä se mahassa tekee mutta eikö siitä nyt saa jo salmonellan tai jotain vastaavaa jos sitä raakana vetää.

Kusimato sanoi:
Eix noi munat niinq tee sellaisen kalvon mahalaukkuun mikä estää ravintoaineiden imeytymisen harvinaisen tehokkaasti ja munaproteiinihan on vielä hitaimmaista päästä am I right?

Eli palautusjuoman periaate menee tuossa pieleen.

Mistään kalvoista en tiedä mitään, mutta muistan jostain lukeneeni, että ainakin biotiinin imeytymistä haittaisi tuo raakana syöminen. Hidastahan tuo joka tapauksessa on heraan verrattuna.

Mulla melko maittavaksi koettu seuraava:1dl hera, krea, 3rkl dekstroosi, ehrmann rahka, vesi ja loraus eldoradon mustikka light mehua. Nam!

Ja se keltuaisen sisältämä rasva hidastaa imeytymistä melko reippaasti.

No kun ei tuo oma sekoitus meinannut tuskailematta upota niin piti lisätä kaakaota sekaan. Eli tällä hetkellä vaniljanmakuinen hera ja malto+dekstro sekoitettuna lähes 1:1 suhteessa (vähän enempi malto+dekstroa) ja jokaiseen 1,5dl palautussatsiin sitten semmonen 0,3-0,4dl oboytä ja tuloksena vähän Fanny suklaavanukasta muistuttava maku. Tai ainakin jälkimaku.

Suositut

Back
Ylös Bottom