palautusjuoma ja kaakao

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Tulipa tässä nyt tällanen onkelma mieleen mun palautusjuomasta, kun oon ruvennu vähän ruokavaliota tässä viilaamaan. Nimittäin palautusjuoman kun teen niin laitan sinne n. 5-6 kahvikuppi-mitallista Oboy-kaakaota sekaan. En ennen kiinnittänyt siihen mitään huomiota, mutta kun nyt kattelin niin sehän onkin ihan tajuton määrä ja siinä niitä hiilareitakin piisaaa, olisko ollu 90/100g. Mutta toisaalta en oikeen vähemmälläkään selviä, kun tulee juomasta sellasta ettei sitä kauheen mielellään juo. Maltoa laitan sellasen 70g, heraa 50g ja kreaa 5g + vielä tuo kaakao(n. 60-70g taitaa sitä olla :eek: ). Joten onkohan toi nyt ihan ok? Vai pitäisköhän tässä ryhtyä joihinkin radikaaleihin ratkaisuihin ja jos niin mihin?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaihda Hera maustettuun, niin pitäisi mennä ilman kaakaojauhoa. Tai toinen vaihtoehto on, että jätät osan Maltosta pois ja sillein rajotat kaakaon käyttöä, jossei se oikeasti mene pienemmällä lastilla.

itse laitan 1dl proteiinia, 1dl maltoa, 1 rkl rypsäriä 10g kreaa ja 1-2rkl kaakaojauhetta ja on hyvää :thumbs:

Ei rasvaa palautusjuomaan, ota vaikka n. 20 grammaa heraa ja ruokalsusikallinen rypsäriä tuntia ennen treeniä, mulla ainakin toimii hyvin jos meinaa mennä pitkä aika viimesestä ruokailusta ennen treeniä.

Juu, samaa mieltä tosta rypsäristä. Palautumisjuomaan se ei kuulu. Toi kyllä vähän ihmetyttää, 5-6 kahvikuppimitallista kaakaoo? Mulle riittää ihan hyvin 4 teelusikallista. Mitä ne sun protsku ja malto oikein on, kun täytyy noin paljon laittaa että saa maun peittymään?

Tuossa kaakaossahan on aika paljon (suurin osa) sokeria, joten mun mielestä kannattaisi vähentää malton määrää palautusjuomassa, kun ne nopeat hiilarit saa jo kaakaosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
timba79 sanoi:
Ei rasvaa palautusjuomaan, ota vaikka n. 20 grammaa heraa ja ruokalsusikallinen rypsäriä tuntia ennen treeniä, mulla ainakin toimii hyvin jos meinaa mennä pitkä aika viimesestä ruokailusta ennen treeniä.

No aina sitä oppii jotain uutta. onneks on pakkis :)

janne321 sanoi:
No aina sitä oppii jotain uutta. onneks on pakkis :)

Juuri näin, ja tosta proteiinistä ennen treeniä nautittuan oli oma threadinsakin, jos joku muistas vaan sen otsikon niin vois vaikka tähän linkittää, siinä oli aiheesta hyvää juttua.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom