Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli siis se siniseen pikku tetrapurkkiin pakattu palautusjuoma. Mitä mieltä täällä ollaan siitä? Onhan tuo melko kallis noin yksittäis ostoksena ja näin, mutta lähinnä sen vaikutuksesta kyselisin. Itse olen muutaman kerran treenin jälkeen sellaisen kiskaissut naamaan (testattu:vanilla ja mansikka)
Ainakin ihan hyvän makuisia![]()
Proteiinia 20g ja hh 40g(sokereita 13g, maltodextrin 15g laktoosi 2,5g)
Makeisosastolle kuuluva Gainomax on ilmeisesti edelleen Olympiajoukkueen "virallinen" palautumisjuoma.
Moi!hyvänmakustahan saa mistä vaan kun oikein maustaa...katoppas kaupassa maidon ravintosisältö,saat kaikkea enempi ja halvemmalla...palautukseen ei todellakaan,siihen on ihan kunnon tuotteet,jos tosissasi treenaat ni tutustuppas skipin tuotteisiin,sieltä löytyy paras palkkari.Eli siis se siniseen pikku tetrapurkkiin pakattu palautusjuoma. Mitä mieltä täällä ollaan siitä? Onhan tuo melko kallis noin yksittäis ostoksena ja näin, mutta lähinnä sen vaikutuksesta kyselisin. Itse olen muutaman kerran treenin jälkeen sellaisen kiskaissut naamaan (testattu:vanilla ja mansikka)
Ainakin ihan hyvän makuisia![]()
Proteiinia 20g ja hh 40g(sokereita 13g, maltodextrin 15g laktoosi 2,5g)
Eli siis itel tulee treenattuu aika paljon omaa lajia ja joskus treeniä on kaks kertaa päivässä niin miten te näkisitte et kannattais palkkaria käyttää?
Eli jos päiväs on kahdet treenit niin kannattaako sen "rankemman" treenin jälkeen ottaa palkkari esim. jos on puntti aamul ja illalla lenkki niin sen puntin jälkeen.
Vai olisiko kannattavaa aina ilta treenin jälkeen ottaa sillä sillon ei tule muutenkaan syötyä enään muuta kuin iltapala ja päivän viimeinen treeni muutenkin niin luulisin että tarve silloin suurempi... (Näin olen tähän asti toiminut)
Vai kannattaisiko kummankin treeni kerran jälkeen ottaa puolikas annos? meneekö tällöin proteiinit sun muut liian pieniksi ettei palautuminen tapahtuisin "kunnolla".
Niin ja tietenkin viimeinen vaihtoehto että ottaisi kummankin treenin jälkeen, mutta silloin tulee vähän turhan kalliiksi, ja liikaa kaloreita päivälle. Ei tuppaa nälkä kuitenkaan noista nestemäisistä energioista menemään...
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Kaks kuukautta aika puhdasta bodailu treeniä takana( 3-jakoinen ohjelma ) ja ainakin tuntuu et toimii.Ok. kiitti vinkeistäAjattelin kyllä itekki et hiilarii on liikaa, mut kun painoo vasta 68kg, nii ajattelin saada sitä hinattua vähän ylöspäin. Onks tosta kreatiniinin liikakäytöst jotain pahoi haittavaikutuksia?
![]()
Mitä mieltä porukat on meitsin palkkarista? Elikkäs 2,5 desii maltoa, 15 grammaa UFS kreatiniinia, glutamiinia noin 10 grammaa sekä Fastin soijaa 0,5dl mixattuna saman verran Evolutionin Phase 2Kaks kuukautta aika puhdasta bodailu treeniä takana( 3-jakoinen ohjelma ) ja ainakin tuntuu et toimii.
Ja siitä tiedän (tai siis ainakin luulen tietäväni), et palkkari toimii ku kehitystä on kuitenki tullu ihan mukavasti! Ja onks oikeasti desi protskua liikaa palkkariin?Nyt en kyllä ymmärrä. Miks pitäis kokeilla palautusjuomatonta treeniä? Eiks kaikki asiantuntijat ja kokeneemmat oo kuiteski sitä mieltä, et palkkari on KAIKISTA TÄRKEIN LISÄRAVINNE???Ja siitä tiedän (tai siis ainakin luulen tietäväni), et palkkari toimii ku kehitystä on kuitenki tullu ihan mukavasti! Ja onks oikeasti desi protskua liikaa palkkariin?
joo eli palkkari on tärkein lisäravinne, joka on siis vain lisänä normaaliin hyvään ruokavalioon eikä missään nimessä saisi olla korvikkeena huonolle ruokavaliolle. pointtina siis että nuin alkuunsa ne tulokset nousee kyllä ilman lisäravinteitakin, etkä välttämättä tarvi sitä palkkaria, mutta eipä siitä toisaalta haittaakaan ole. toimii ikäänkuin lumelääkkeenä, ei siitä mitään hyötyä sulle ole mutta jos motivoi reenaamaan niin mikäs siinä.
desi protskua ei sinäänsä ole liikaa, mutta 2,5 dl maltoa on, ja niiden suhde olis hyvä olla semmonen 1:2 pauttiarallaa.. eli hifistelyksi menee jos alat 3/4dl pistämään proteiinia, joten heitä sekaan desi molempia. ja kreatiinia ei enempää kuin se 5-10g
Jotain perusteluitakin kiitos. Alko itteäki kiinnostaa. Toi on sama ku sanois että ei sun tarvii aamupalaa syödä ku oot aloittelija.