Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

maustamaton+kaakaojauhe= ????????
ei se kaakao niin paljoo maksa ;)

Tämä on varmasti edullinen maustamiskombo. Luulis että jos funlightillä alkaa maustamaan niin halvemmaksi tulisi ostaa suoraan jotain maustettua.

eLm0h sanoi:
tänne vois mun puolesta postaa myös hyväksi todettuja mausteita, meinaan säästää aika hyvin noissa maustamattomissa heroissa..
Itse olen tilannut maustamis jauhoja englanista. Maustuu aivan kuten maustettu herat ja ehkä hitusen paremmankin makuisia, tosin ei mitään jenkki heran makeutta.

Itse olen tilannut maustamis jauhoja englanista. Maustuu aivan kuten maustettu herat ja ehkä hitusen paremmankin makuisia, tosin ei mitään jenkki heran makeutta.

Eipä sillä etteikö saisi noin tehdä, mutta eikö muka Suomesta löydy jotain mihin voit sekoittaa heraa, jotta se maistuisi ihan juotavalta?

Kuullostaa jotenkin siltä kun pyörää yritettäisiin keksiä uudelleen.

no hei Hulkkin tekee sitä...

No hei kamoon! Itsellä menee ainakin UFS hera helposti alas ilman mausteita tai kakisteluja ja tulee vielä sheikkerikin nuoltua puhtaaksi treenin jälkeen ;) Pistäkääpä te muutkin sitä spartalais-asennetta kehiin ja ottakaa jokapäiväinen palkkarinne vastaan sellaisena kun se teille on annettu. :worship:

pakastemarjat vie voiton, täytyy kyllä odottaa että pääsee himaan.
pakastemarjoja reilu desi ja tehosekoittimella sekaisin. tai voihan ton vetää
suoraan treenin jälkeen jos kuskaa kylmälaukkua ja sauvasekoitinta mukana.
välillä pelkät vatut tai mansikat ja marjasekoitukset niin tulee vaihtelua. baniin jos kuorii sekaan tulee kanssa ihan jees.
tulee vitamiinit samalla.

Hunter killer sanoi:
Eipä sillä etteikö saisi noin tehdä, mutta eikö muka Suomesta löydy jotain mihin voit sekoittaa heraa, jotta se maistuisi ihan juotavalta?
Itse en ole vielä suomesta löytänyt samanlaisia maustamis jauhoja. Ukko on hyvä ja iskee vaikka privalla tai mailina linkin josta saman tapaisia jauhoja löytyy. Toki siis alas saa ihan kaakaojauheella, mutta pitää jouluna heraukolta aina pytää vähä hiffimpää kamaa kuin kaakaojauhetta. :D

Alec sanoi:
no hei Hulkkin tekee sitä...
Kuten jo mainitsin ei Suomesta noita saa, jos saa jostain niin tilaan seuraavan kerran täältä.

Moin,

Nyt käytössä UFS:än Phase2 treeninjälkeiseen annokseen. Ihan vaan kiinnostuksesta, onko saatavilla jotain samankaltaista toiselta valmistajalta?

Fastilla vissiin Whey+, Nutriplussalla Best 3 protein (vaikkakin siinä mukana nopeasti imeytyvän heran lisäksi soija- ja munaprotskut...).

Eli nopeasti imeytyvää - hydrolysoitua isolaattia? - heraa etsimässä. Nuo UFS:än ja Fastin vastineet kun jonkin verran hintavia.

3 kananmunaa lykkäät ykkösellä naamaan ja unohdat tollaset höpö-jauheet

Mikäs vinkki tämä on olevinaan?

Itse käytän suosiolla konsentraattia, koska on niin paljon halvempaa. Erotkin taitaa olla jauhojen välillä aika pieniä. Halpoja nuo hydrolysoidut jauhot ei ole, yksi valmistaja tuli mieleen mutta voi olla menee mainostamiseksi. Google kertoo...

Ite käytän palkkarina Hera80 protskuu 77/100 g sitten lisään malto6(hiilarii) sekaan, ja hyvin toimii

saako täällä keskustella eri valmistajien lisäravinteista valmistajien nimillä? vai onko se heti mainostamista? eli kielletty?

no eipä sillä mitään väliä en oo kuitenkaan mainostamassa mitään.

ite ostin tota ristivirtauksella mikrofilteroitua hera-proteiini isolaattia (aika kallista oli kyllä)
mutta kertokaa ny mitä eroo niillä on? kumpaa palkkariin ja kumpaa lisä proteiiniks?

Hifistelyä tai ei, mutta tässä tapauksessa isolaatti treenin jälkeen. Konsentraatti imeytyy hitaammin kuin isolaatti, palautusjuoman tarkoitushan on se että kroppa saa HETI tarvitsemat ravintoaineet palautumiseen. Konsentraattia sitten välipalalla jolloin ei ole suurta merkitystä tuon 'marginaalisen' imeytymisnopeuden kanssa. Sitä kuinka paljon nopeammin elimistö pystyy esipilkotut proteiinit pilkkomaan kuin ei-esipilkotut en todellakaan tiedä. Jotkut ei huomaa eroa, jotkut väittävät huomaavansa...

selvä, mutta ei siitä varmaan sit mitään haittaakaan oo jos ottaa tota isolaattia myöskin välipalaksi. Palkkariin tota lähinnä ostinkin.

saako täällä keskustella eri valmistajien lisäravinteista valmistajien nimillä? vai onko se heti mainostamista? eli kielletty?

Keskustella saa, jos on jotain asiasisältöistä kerrottavaa. Miksi ei myös nimiä voi mainita, jotta tiedetään mistä yleensä keskustellaan.

Tässä ketjussa tuskin on tarkoitus kuitenkaan käydä läpi kaikkia mahdollisia proteiinilaatuja, vaan pysytään tuossa 'palkkarikelpoisessa' hydrolysoitua isolaattia sisältävissä lisäravinteissa tai sitä vastaavissa tuotteissa.

Back
Ylös Bottom