Palautumisesta..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Palautumisnopeus taitaa olla aika yksilöllistä, mutta miten voi tietää koska on ok lähteä uudestaan salille? Itse olen pitänyt sääntönä, että lihas ei saisi olla pariin päivään kipeä, sitten voisi treenata sen uudestaan.
Entäpä jos jalat ovat vielä kipeät kovan jälkapäivän jälkeen, koska voi treenata yläkroppaa? Motivaatio kun on kova, niin sitä voisi melkein asua salilla vaikka tietää siitä tulevan vain ongelmia...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse annan lihaksille n. 2-3 päivää aikaa palautua. Paras muistisääntö tosiaan on, että ei treenaa lihakset kipeänä. Tosin lihakset oppii pikkuhiljaa palautumaan nopeammin, kun niitä käytetäänkin.

mulla on ti: selkä ja hauis päivä ja sit ku torstaina on rinta & ojentaja, niin onko mitään haittaa jos tuota on sillee et mulla menee torstaina hauis _vähän_ kipeeksi ku treenaan rintaa ja ojentajaa. onko tosta mitään suurta haittaa esim. tohon haukkarin kehittymiseen? kerkeekö se palautuu tossa jne.

Jusse__ sanoi:
mulla on ti: selkä ja hauis päivä ja sit ku torstaina on rinta & ojentaja, niin onko mitään haittaa jos tuota on sillee et mulla menee torstaina hauis _vähän_ kipeeksi ku treenaan rintaa ja ojentajaa. onko tosta mitään suurta haittaa esim. tohon haukkarin kehittymiseen? kerkeekö se palautuu tossa jne.

Ymmärsinkö oikein, että sulla kipeytyy hauikset rinta-ojentaja -treenissä?

Sakael sanoi:
Ymmärsinkö oikein, että sulla kipeytyy hauikset rinta-ojentaja -treenissä?

Kyllä ne voi tulla kipeäksi jos on esim leveä ote penkkipunneruksessa ja otetaan isoilla painoilla. Hauikset ovat vahvasti nostossa mukana. Kannattaa joskus koittaa penkkiä kun on kipeät hauikset.

Zone-sarja -42%
Jusse__ sanoi:
Siis onko tossa mitään haittaa? Ei ne nyt niin kipeiks mee mut vähäse tuntuu hauiksessa.

Ei mun milestä oo mitään haittaa...anna mennä vaan. Jos on vaikkapa 4-jakonen ohjelma ja treenaa ojentajat ja rinnan eli päivinä niin ne kannattaa pitää mahollisimman kaukana toisistaan. Esim. jalkojen lihaskivuilla ei oo mitään väliä jos tekee vaikka yläkropan lihaksia. Kyllä mulla on kovaa trenatesas aina joku lihasryhmä kipeenä kun jotain toista teen. Se on kehityksen merkki... :D

Back
Ylös Bottom