Eiköhän ne ole tälläkin hetkellä kipeät takareidet, mitkä jumittaa useiten. Nyt kun miettii niin pohkeetkin(?!) on kipeet pitkään. Perse ja rinta on aika murjotun oloisia treenin jälkeen mutta vähemmän kipeitä kun takareidet. Selkä on sitten jotain takareisien ja rinnan välistä. :D Ja kuten usealla muullakin hauikset ei juuri tunnu aroilta seuraavana päivänä.
Eilen tuli treenattu päin vittua kohteena oli tällä kertaa ojentajat sekä hauikset. Olin 1½ viikkoo flunssan sairastamana, mutta treenasin 4 sarjaa molempia ja nekin puolivaloilla jonka päätteeksi lähdin suuren vitutksen johtamana kotiin. Tänään aamulla herättyäni ojentajat sekä hauikset olivat kipeämpiä kuin koskaan aikaisemmin.
Palautumiseen annan viikon aikaa kunnes treenaan saman lihasryhmän ja sen olen huomannut toimivan. 4-jakosella mennään.
Kipeimmiksi tulee takareidet sj. maven jälkeen. Yleensä menee 3-4 päivää, että eivät ole enää hellät.
Pohkeita ei saa sitten kipeeksi millään, muutenkin jotenkin on turhauttavaa treenata sellaisia lihaksia, jotka eivät kasva.
Juoksin kerran punttitreenin päätteeksi 120-askelmaiset rappuset ylös astuen joka toiselle rapulle. Pohkeet oli viikon niin kipeät että kävely oli vaikeaa.
Lisää painoa pohjetreeniin ni alkavat paisua, näin kävi ainakin itsellä ku olin 2-3vuotta tuloksetta tahkonnu niitä kohtuu rajallisilla painoilla.
Itsellä pitkälti koko kroppa on HST treenatessa kipeä seuraavana päivänä mutta jalat on ne missä tuo koituu aina ongelmaksi asti, kun painot kovenee HST:ssä niin usein istuminen ja kävely on ongelmallista siinä määrin seuraavana päivänä että porukka kattoo jo kummaksuen
Tuo kipu tosin lähtee aina pois jos lihaksia käyttää enempi tai treenaa esim. uudestaan, pahimmillaan jos on maannut paikallaan pitempään.