Palautuminen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommy77
  • Aloitettu Aloitettu
Treenaan puntilla 4ke/vko:ssa ja käyn 4ke/vko:ssa 30min sauvakävely lenkin nopealla vauhdilla ja alamäet hölkäten. Haittaako tuo aerobinen liikunta palautumista? Syön 3000-3500kcal.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, no eipä ne aerobiset varmaan hirveästi haittaa, kunhan muistat syödä hyvin, varsinkin paljon proteiinia. Liekkö pääpaino lihasmassan hankinnassa vai rasvanpoltossa vai tasaisesti molemmissa?

Originally posted by PattiPete
Vaiko peräti voimanhankinnassa?

Heheh, ai niin sekin perhana. Itse oon jo niin vannoutunut bodytyylin treenaaja että voimanhankinta on minulle vieras käsite. :D

Originally posted by tommy77
Treenaan aerobiset punttipäivän aamuina ilman aamupalaa! 6-8h ennen punttitreeniä. Kolme ns. 100% lepopäivää.

Tommy, juotko paljon kahvia? Mä en saa itseäni millään hereille tarpeeksi aikaisin aamulla jotta voisin kirmata lenkille...

:lol2:

Originally posted by protsku
Tommy, juotko paljon kahvia? Mä en saa itseäni millään hereille tarpeeksi aikaisin aamulla jotta voisin kirmata lenkille...

:lol2:
Juon mustaa ja vahvaa kahvia yhden ison mukin ennen lenkkiä(ilman sokeria)! Muuten en juo kahvia laisinkaan. Lisäksi juon 0.5l vettä. Tarkoitukseni on yrittää ns. mahdotonta, eli lisätä lihasta ja polttaa rasvaa.

Alussa se palautuminen voi tuntua heikohkolta, jos omaat vaikka huonon aeroobisen kunnon. Alla esimerkki.

Itse aloitin Postilla yötyöt tuossa vähän reilu 2 vuotta sitten. Silloin treenaaminen tuntui ylivoimaiselta ja niinpä se jäikin pikkuhiljaa kokonaan pois. Paino oli Postille "siirtyessäni" 112kg, josta luonnollisesti suurehko osa nestettä ja rasvaa (pituus 181cm). Siitä se sitten pikkuhiljaa kahden vuoden aikana tippui 30(kolmekymmentä) kiloa! Ja lihaksetkin tietysti hävisi, paitsi pohkeet :rolleyes: .

Kokoajan on ollut tarkoitus ruveta rautaa uudestaan kouluttamaan, mutta vasta tuossa tammikuun alusta sain todellisen kipinän päälle. Juoksen edelleenkin sen keskimäärin 2h 30min/yö, 6pv/vk portaita ja voisi kuvitella, että massan hankkiminen tuolla työllä, joka itsessään kuluttaa noin 1200kcal/yö olevan mahdotonta. Kuitenkin olen ilokseni saanut huomata, että tammikuusta lähtien, eli 2.5 kuukaudessa, olen saanut noin 12kg painoa ja kaikki jaksaminen, myös töissä on parantunut. Painon lisäys voi suureksi osaksi johtua lihasmuistista ja edelleenkin tuosta on nestettä suurinosa? Mutta ei niin paljon rasvaa runsaan aeroobisen takia?

Liittyykö tämä aiheeseen, ei ehkä, mutta pakko vuodattaa ja toivottaa menestystä valitsemallasi tiellä, kaikki onnistuu kun oikein yrittää :D

Kyllä 4 aerobista viikossa haittaa palautumista. Tai no 4 X 30 min on ehkä siinä rajoilla.
Ite otan varman päälle. Kävelen korkeintaan ovelta autolle. Siinä on mun aerobiset. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom