Palautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spurs
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aloitin juuri pienen lihasten kiristelyn kesän makkarapaaston jälkeen.
Olen treenannut 3 kk käyttäen lisäravinteena ainoastaan heraproteiinia, muuten ruokailut olleet liiankin hyvin kohdillaan 14 kg lisää massaa/ 2kk! eikä tosiaan lihasta kaikki mitä on painoa tullut lisää...
Kaksi viikkoa sitten aloin vielä käyttää Fast reco 2: sta palutusjuomana ja kysymykseni koskee tätä lisäravinnetta.
Ennen kun en käyttänyt minkäänlaista palautusjuomaa lihakset olivat treenin jälkeeen vain vähän jumissa.
Nyt palautusjuoman kanssa seuraavan päivän jumi on aivan "TAPPAVAA" ja joudun varmaankin harventamaan salilla käyntiä koska lepoahan täytyy saada riittävästi että kasvaa.
Kysynkin siis onko muilla kokemuksia tämänlaisesta palutusjuoman aiheuttamasta lihaskivusta, vai onko vaan niin että nyt kun käytän palautusjuomaa, lihaksille tulee riiittävästi kaikkea ravinteita ja palautumisaika pitenee.

Ihmettelen siis miksi palutusjuomasta tuntuu ainakin minulle olevan haittaa kuin hyötyä.

Aika outo homma...

Mutta toisaalta en itse tunnu palautuvan yhtään paremmin palautusjuomien avulla. Enkä kyllä huonomminkaan.

Kai se voi olla sitä, että ilman palautumisjuomaa olet lievässä ylikunnossa, koska lihakset eivät ehdi palautua ennen seuraavaa treeniä. Sellaiseen tilaan tottuu nopeasti, eikä tiedosta lainkaan, että paikat eivät ole palautuneet normaalisti...

Lievä ylikunto ei edes tullut mieleenikään.
No pä siitä haittaakaan ole jos otan hieman kevyemmän viikon seuraavaksi ohjelmaan.
Kiitoksia vinkistä...

Ei se palautusjuoma mitään lihaskipuja aiheuttaa. Ellet sitten vetele sitä 50 kg saavista pitkillä sarjoilla. Eikä se
ainakaan hidasta palautumis prosessia, eikös se silloin oisi antirecovery juomaa?

Eikös se nyt yksinkertaisesti nopeuta palautumisprosessia, joka alkaa nopeammin joten _jo_ seuraavana päivän lihat on kunnolla jumissa ja kerralla. Muuten nuo palautuisivat hitaammin joten tuo kipu ei niin kovaa olisi.

Mulla huomaa eron palautusjuomalla tai ilman, jumi tulee myöhemmin ilman juomaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom