palautuminen ja ravinto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Mitenkähän kauan sen lihaksen palautuminen suunnilleen kestää, eli kun oon reenannut niin (kuinka monta päivää) ne syömäni protskut,hiilarit ja rasvat vielä menee siihen lihaksen kasvattamiseen? Oliko tämä nyt se joku proteiinisynteesi tjms

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkähän kauan sen lihaksen palautuminen suunnilleen kestää, eli kun oon reenannut niin (kuinka monta päivää) ne syömäni protskut,hiilarit ja rasvat vielä menee siihen lihaksen kasvattamiseen? Oliko tämä nyt se joku proteiinisynteesi tjms

Tänään sanottiin terveystiedon tunnilla, jotta lihaksen palautuminen kestää vähintään 48h, josta en tiedä sitten. Tietty riippuu treenin intensiteetistä ja muista palautumiseen vaikuttavista tekijöistä, mutta 48h kuulostaa ihan järkeenkäyvältä mun mielestä.

Tietty riippuu treenin intensiteetistä
Tuosta taisin juuri nähdä hyvää asiaa Gillyannen signaturessa olevan linkin takana. Riippuu siitäkin että onko se hermoston vai lihaksen palautuminen, joka on hitaampi, ja tämä oli seurausta siitä että sarjat tehdään aina loppuun tai jätetään vähän varaa. Olipa sekava selostus, mutta kato se alkup. artikkeli, taisi olla Hulkin kirjottama.

sen tuntee ihan hyvin koska on valmis treenaamaan taas ko lihasryhmää.tärkeintä on just lepopäivien safkat.

kovan treenin päälle myosiini ja aktiinisäikeet lihaksissa katkeavat,sen huomaa kipuna lihaksessa.kun lepäät ja syöt hyvin ne korjaantuvat ja ovat entistä vahvempia mikä ilmenee lihaskasvuna ja voimana.

Suositut

Back
Ylös Bottom