Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei, mika salo vain kertoi faktat. eihän sille mitään voi jos auto ei toimi oikein :D;)Mniska sanoi:ja mika salo oli se paras selittäjä.
Miten Hermann Maierin saavutukset eroaa noiden mäkimiesten saavutuksista? Kaveri on kuitenkin voittanut alppilajeissa 4 kertaa MC kokonaiskisan. Tuohon saavutukseen pääsyt on tuonut suurpujottelun voiton 3 kertaa, super-G:n 5 kertaa ja syöksyn 2 kertaa. Aikamoista ylivoimaa on ollut vuosituhannen vaihteen tienoilla... :jahas:Dopey sanoi:Kun tää nyt oli vastine mun ikivanhaan kommenttiin, niin pitää kai vastat. Juuri noiden mäkihyppymiesten saavutukset kertoo, että vastusta ei vaan löydy samalla lailla kuin miten hankala noita pujotteluskaboja on voittaa.
JoAT sanoi:Miten Hermann Maierin saavutukset eroaa noiden mäkimiesten saavutuksista? Kaveri on kuitenkin voittanut alppilajeissa 4 kertaa MC kokonaiskisan. Tuohon saavutukseen pääsyt on tuonut suurpujottelun voiton 3 kertaa, super-G:n 5 kertaa ja syöksyn 2 kertaa. Aikamoista ylivoimaa on ollut vuosituhannen vaihteen tienoilla... :jahas:
JoAT sanoi:Mäkihypyssä ei ehkä harrastajia ole yhtä paljon, mutta varmasti vähintään yhtä seurattu ja kunnioitettu laji.
IMO Kaksi herraa kevyesti yli Palanderin:
1. Matti Nykänen
Jakob sanoi:Nykäsen mä kyllä dissaan. MIes joka pystyy hyppäämään "kännissä" kertoo lajin (silloisesta) tasosta. Kyllä mun pisteet menee tonne alppihiihdon puoleen.. Ei silti Ahonen on kova urheilija siitä ei päästä mihinkään.
Nykyajan urheilussa ei vaan kukaan voi olla niin sairaan hyvä, että voi puolivaloilla voittaa kisaa...Mniska sanoi:tai sitten nykänen oli niin sairaan hyvä.
Jakob sanoi:Nykäsen mä kyllä dissaan. MIes joka pystyy hyppäämään "kännissä" kertoo lajin (silloisesta) tasosta. Kyllä mun pisteet menee tonne alppihiihdon puoleen.. Ei silti Ahonen on kova urheilija siitä ei päästä mihinkään.
ssplit sanoi:Jos muut oli paskoja, niin ei se tee Nykäsestä yhtään sen huonompaa?
Jakob sanoi:Ei niin, vaan kertoo lajin tasosta
haba sanoi:Jakob: Kitzissä oli kisapäivänä liian puuskittainen tuuli (paljas rinne). Se eka jyrkänne on kuulemma pahin: 80 astetta!.
Jakob sanoi:Juu, tiedossa on tuo eka jyrkänne, siitähän laskijat on sanoneet, että maa vaan katoaa jalkojen alka kun siihen tullaan.. Jyrkkyydestä en tiedä, mutta paljon laskeneena kuulostaa tuo 80% kuulostaa hiukan liioiteltulta. Sen kyllä lupaan, että kaikki kunnossapidettävät rinteet pystyn laskemaan ilman miettimistä .
esa67 sanoi:Tietaako kukaan milla raudoilla kalle kyykkailee ?
Eikös Bode Miller juuri äskettäin myöntänyt laskeneensa maailman cupin kisoja kännissä? Ei se vissiin niissä kisoissa huonosti menestynyt, vaikka myönsi maistissa olleensa...Jakob sanoi:Nykäsen mä kyllä dissaan. MIes joka pystyy hyppäämään "kännissä" kertoo lajin (silloisesta) tasosta. Kyllä mun pisteet menee tonne alppihiihdon puoleen.. Ei silti Ahonen on kova urheilija siitä ei päästä mihinkään.
JoAT sanoi:Teki siis toistoja painottamalla vain tuota laskuvaihetta.